MADENTA Fogászati Központ Kft. logo

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    MADENTA Fogászati Központ Kft.

  • Munkavégzés helye

    1075 Budapest, Madách Imre tér 7.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Belvárosi, exkluzív, elsősorban nemzetközi pacientúrával rendelkező fogászati magánklinikánk fiatalos csapatába Téged keresünk!
 
A Madenta Fogászati Központ 22 éve nyitotta meg kapuit, és bátran állíthatjuk, hogy a folyton változó körülményekhez való alkalmazkodással és a megújulás képességével mára az egyik leginnovatívabb, legjobban felszerelt és legszebb fogászati ellátó intézmény lettünk – nemzetközi viszonylatban is.
 
A jövő fogászata közelebb van, mint gondolnád!
Szlogenünk nem egy üres marketingcímke és nem kizárólag az innovációkról szól, hanem arról az átfogó szemléletről is, hogy a szakmai és technológiai felkészültségtől az ügyfélkiszolgálásig a maximumot nyújtsuk pácienseinknek. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt a páciensközpontú szemléletet a nagyszámú pacientúra ellenére is megtartottuk.
 
Milyen munkahely a Madenta?
A Madentában tudjuk, hogy csapatunk minden egyes tagja értéket teremt és szükséges ahhoz, hogy elérjük közös céljainkat. Támogató és segítőkész környezetben dolgozunk, értjük, hogy mit jelent az, hogy „mi mind ugyanazt a szekeret toljuk”. A Madenta szellemiségét olyan emberek teremtik meg, akik energiát és lelkesedést hoznak a munkavégzésbe és szívesen mosolyognak.

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

  • Fogadod a hozzánk érkező pácienseket, informálod őket a kezelésükkel kapcsolatban, rögzíted adataikat
  • Időpontokat egyeztetsz és adminisztrálsz
  • Ellátod a pozícióval kapcsolatos egyéb adminisztratív teendőket (futárokkal való kapcsolattartás, postai küldemények iktatása stb.)
  • Kezeled a telefonon és e-mailen beérkező páciens megkereséseket 
  • Őrködsz a váró rendje és a páciensek kényelme felett
  • Felügyeled a fogászati kezelésekkel kapcsolatos pénzügyeket (számlázás, fizettetés)
  • Te leszel az, aki reggel elindítja a Madenta gépezetet, vagy éppen az utolsó, aki lekapcsolja a villanyt

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Kiváló angol nyelvtudással rendelkezel és szívesen használod is
  • Kommunikációs készséged kiváló: bárkivel megtalálod a hangot, legyen az hazai vagy skandináv páciens, vagy épp egy elfoglalt orvos
  • Az általános irodai szoftvereket magabiztosan alkalmazod, az újak használatát pedig képes vagy gyorsan elsajátítani
  • Proaktívan és önállóan dolgozol, felelősséget vállalsz a rád bízott feladatokért
  • Türelmes vagy, szívesen segítesz másoknak és nem méred szűken a mosolyt
  • Készen állsz a tanulásra és fejlődésre
  • Igényes vagy megjelenésedre és környezetedre
  • Olyan csapattársat keresünk, aki érti, hogy a fogászati kezelés már az első telefonhívásnál elkezdődik. Te leszel az első hang, amit a páciens meghall a telefonban, az első mosolygós arc, akit meglát, amikor (talán szorongva) belép a rendelőbe, rajtad múlik tehát, hogy azt érezze: nálunk biztonságban tudhatja magát

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Értékeljük, ha szereztél már 1-3 év tapasztalatot ügyfélszolgálati munkakörben.
  • Angol mellett más nyelven is beszélsz? Még jobb! A német nyelv kimondottan előnyt jelent!
  • Érdekel az egészségügy és gyógyítás
  • Szereted a pörgést

Amit kínálunk:

  • Stabilitást, biztonságot
  • Egy csapatot, ahol meghallgatjuk és értékeljük az innovatív, újító ötleteket, üdvözöljük a proaktív gondolkodást, az önállóságot
  • A folyamatos fejlődés és továbblépés lehetőségét
  • Támogató vezetői kultúrát és szakmai támogatást
  • Exkluzív, elegáns, modern munkakörnyezetet
  • Egy összetartó, fiatalos közösséget 
  • Szuper csapatépítő bulikat
  • + Fogászati problémád esetén önköltségi áron juthatsz hozzá a nemzetközi hírű klinikánk világszínvonalú beavatkozásaihoz!

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja:

Felkeltettük az érdeklődésed? Úgy érzed, köztünk a helyed, plusz értékeket tudnál hozni a mindennapjainkba és pácienseink életébe? Szuper! Akkor arra kérünk, hogy csatold jelentkezésedhez a magyar nyelven megírt, fényképpel ellátott önéletrajzodat és a motivációs leveledet, valamint jelöld meg fizetési igényedet!