Reed Magyarország Kft. logo

Toborzási Asszisztens (heti két nap home office, Budapest – Deák tér)

Állás részletei

  • Cég neve

    Reed Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Reed Magyarország Kft.

Toborzási Asszisztens (heti két nap home office, Budapest – Deák tér)

REED a világ legnagyobb családi tulajdonú toborzási vállalkozása, és több mint 10 000 ügyféllel dolgozik világszerte 425 üzletágban.

Büszkék vagyunk több mint 60 éves múltunkra, amely az üzleti életet, a tanulást és a jótékonykodást öleli fel. Célunk: „Az élet javítása a munkán keresztül”.

 

Csatlakozz iparágvezető, nemzetközi csapatunkhoz, és gyorsítsd fel toborzási tanácsadói karriered!

 A REED Magyarország munkaerő-közvetítési üzletágának “Business Servicess” üzletágába keressük az új kollégánkat toborzási asszisztens  (a.k.a.: Talent Sourcer, Researcher)   pozícióba.

 

A pozícióban lehetőséged lesz számtalan pozíciót megismerni az területi értékesítési munkatárstól, a customer service represantative-on át, egészen a főkönyvelőig – mély és széleskörű szakmai tudást tudsz elsajátítani a recruitmenten belül, melyet a későbbiekben cégünkön belül tanácsadóként tudsz majd kamatoztatni (hosszú távú karriert tudsz nálunk építeni!). 

A REED-nél jól fogod érezni magad, ha teljesítményorientált vagy és szeretnél fejlődni; hatékonyan tudsz kapcsolatokat teremteni és értékesíteni.

Egy átlagos napod így fog kinézni:

  • A nap 30%-ában az adatbázisokat és a közösségi portálokat bújod  
  • Az időd 60 %-ában telefonon előszűröd a megtalált jelölteket, tájékoztatod őket a pozíció részleteiről, időnként megpróbálod őket meggyőzni illetve felkelteni az érdeklődésüket – ha ez sikerült, leszervezed őket személyes interjúra 
  • A fennmaradó 10 % pedig az adminisztrációról szól, néhány példa: 
  • Az adatbázisunk naprakészen tartása, álláshirdetések szerkesztése, interjú meghívók kezelése

Az ideális Kollégánk:

  • Rendelkezik felsőfokú végzettséggel
  • Van már tapasztalata (minimum fél év!) toborzásban / értékesítésben /ügyfélszolgálatban
  • Angol nyelvtudása magabiztos, felsőfokú
  • Kitartó, és jól kezeli az esetleges kudarcokat 
  • Ugyanolyan lelkesen hívja a 21. jelöltet a 20. sikertelen hívás után is 
  • Angol nyelvtudása magabiztos, felsőfokú
  • 8 órás, teljes munkaidős pozíciót tud vállalni

Amit mi kínálunk:

  • Fix havibér + bónusz + BKV bérlet 
  • Betanulást követően heti 2 nap home office (csütörtök és péntek, fixen)
  • Rugalmasság, segítőkész, vidám csapat 
  • Intranet sok-sok tanulási lehetőséggel 
  • Szakmai tréningek angolul 
  • Teljesítmény alapján szakmai előrelépés

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Toborzás, Kiválasztás

Álláshirdetés jelentése