Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Államkincstár
-
Munkavégzés helye
6000 Kecskemét, Szabadság tér 1. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
- Ellátja az ügyviteli -szervezési feladatokat.
- Gondoskodik az ügyiratok postázásáról, iktatórendszert kezel, ellátja az igazgató levelezésének bonyolítását.
- Ellátja az utazással, hivatali gépkocsi igényléssel kapcsolatos koordinálási feladatokat.
- Nyilvántartást vezet a határidős feladatokról.
- Folyamatos kapcsolatot tart az irodákkal.
- Reprezentációs keret terhére történő cikkek igénylése és szétosztása.
- A munkatársak és vezetők részére küldött meghívások egyeztetése, koordinálása.
- Közreműködik az ügyiratok selejtezésének előkészítésében és a selejtezés végrehajtásában, az irattárak rendezésében.
- Ellátja az ügyiratkezelő rendszer helyi jogosultságainak kezelésével és a partnertörzs bővítésével kapcsolatos feladatokat.
- Koordinálja az Igazgatóságot érintő külső ellenőrzéseket, kapcsolatot tart az ellenőrzést végző szervvel és kezeli a megállapításokat.
- Gondoskodik az Igazgatóság illetékességébe nem tartozó ügyek továbbításáról a hatáskörrel rendelkező illetékes hatóság, szerv részére, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodik a küldemények feladónak történő visszaküldéséről.
- Ellátja az oktatásokkal, képzésekkel, a szakmai napokkal, rendezvényekkel kapcsolatos szervezési, előkészítési és adminisztratív feladatokat, gondoskodik a feltételek biztosításáról. Ellátja a foglalkoztatottak gyermekei részére adható juttatásokkal, valamint egyéb szociális és jóléti juttatásokkal kapcsolatos helyi feladatokat.
- Ellátja az Igazgatóság és a központi szervhez tartozó, vármegyeszékhelyen működő egyes szervezeti egységek foglalkoztatottjai központi humánpolitikai tevékenységhez kapcsolódó helyi szintű feladatokat.
- Gondoskodik az Igazgatóság által használt körbélyegzők igényléséről, kiadásáról, naprakész nyilvántartásáról, körbélyegzők használatával kapcsolatban ellenőrzés lefolytatásáról.
- Előkészíti a szakterület kezdeményezésére a kiadmányozási jogosultság gyakorlásához szükséges felhatalmazásokat, szükség esetén kezeli azok módosítását, hatályon kívül helyezését, közreműködik a Tanúsítvány kiállításában. Naprakészen vezeti a képviseleti nyilvántartást.
- Vármegyei kapcsolattartói feladatok ellátása.
Elvárások
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség, vagy érettségi végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Elvárt kompetenciák
- Önállóság.
- Jó kommunikációs készség.
- Terhelhetőség.
- Stressztűrő képesség.
- Megbízhatóság.
Előnyt jelent
- Hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
- Sportolási lehetőségek.
Munkahelyi extrák
- Sportolási lehetőség
Céginformáció
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Titkársági referens (Kecskemét) kollégánk!
Szervezeti egység: Bács-Kiskun Vármegyei Igazgatóság
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár - Bács-Kiskun Vármegyei Igazgatóság - Pénzügyi és Koordinációs Iroda, 6000 Kecskemét, Szabadság tér 1.
Szerződés típusa: határozott idejű, kormányzati szolgálati jogviszony. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2028. június 26-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2025. december 22-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva
kérjük megküldeni.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2026. január 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
