Magyar Államkincstár logó

Titkársági referens (Kecskemét)

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    6000 Kecskemét, Szabadság tér 1.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ellátja az ügyviteli -szervezési feladatokat.
  • Gondoskodik az ügyiratok postázásáról, iktatórendszert kezel, ellátja az igazgató levelezésének bonyolítását.
  • Ellátja az utazással, hivatali gépkocsi igényléssel kapcsolatos koordinálási feladatokat.
  • Nyilvántartást vezet a határidős feladatokról.
  • Folyamatos kapcsolatot tart az irodákkal.
  • Reprezentációs keret terhére történő cikkek igénylése és szétosztása.
  • A munkatársak és vezetők részére küldött meghívások egyeztetése, koordinálása.
  • Közreműködik az ügyiratok selejtezésének előkészítésében és a selejtezés végrehajtásában, az irattárak rendezésében.
  • Ellátja az ügyiratkezelő rendszer helyi jogosultságainak kezelésével és a partnertörzs bővítésével kapcsolatos feladatokat.
  • Koordinálja az Igazgatóságot érintő külső ellenőrzéseket, kapcsolatot tart az ellenőrzést végző szervvel és kezeli a megállapításokat.
  • Gondoskodik az Igazgatóság illetékességébe nem tartozó ügyek továbbításáról a hatáskörrel rendelkező illetékes hatóság, szerv részére, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodik a küldemények feladónak történő visszaküldéséről.
  • Ellátja az oktatásokkal, képzésekkel, a szakmai napokkal, rendezvényekkel kapcsolatos szervezési, előkészítési és adminisztratív feladatokat, gondoskodik a feltételek biztosításáról. Ellátja a foglalkoztatottak gyermekei részére adható juttatásokkal, valamint egyéb szociális és jóléti juttatásokkal kapcsolatos helyi feladatokat.
  • Ellátja az Igazgatóság és a központi szervhez tartozó, vármegyeszékhelyen működő egyes szervezeti egységek foglalkoztatottjai központi humánpolitikai tevékenységhez kapcsolódó helyi szintű feladatokat.
  • Gondoskodik az Igazgatóság által használt körbélyegzők igényléséről, kiadásáról, naprakész nyilvántartásáról, körbélyegzők használatával kapcsolatban ellenőrzés lefolytatásáról.
  • Előkészíti a szakterület kezdeményezésére a kiadmányozási jogosultság gyakorlásához szükséges felhatalmazásokat, szükség esetén kezeli azok módosítását, hatályon kívül helyezését, közreműködik a Tanúsítvány kiállításában. Naprakészen vezeti a képviseleti nyilvántartást.
  • Vármegyei kapcsolattartói feladatok ellátása.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség, ezen belül elsődlegesen államtudományi vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség, vagy érettségi végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

 

Elvárt kompetenciák

  • Önállóság.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Terhelhetőség.
  • Stressztűrő képesség.
  • Megbízhatóság.

Előnyt jelent

  • Hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Sportolási lehetőségek.

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Titkársági referens (Kecskemét)
kollégánk!

Szervezeti egység:
Bács-Kiskun Vármegyei Igazgatóság

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár - Bács-Kiskun Vármegyei Igazgatóság - Pénzügyi és Koordinációs Iroda, 6000 Kecskemét, Szabadság tér 1.

Szerződés típusa: határozott idejű, kormányzati szolgálati jogviszony. A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2028. június 26-ig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 6 hónap.

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.


A pályázatokat 2025. december 22-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva 

kérjük megküldeni.
 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2026. január 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.


Álláshirdetés jelentése