Alapvető Jogok Biztosának Hivatala logó

Titkársági referens

Állás részletei

  • Cég neve

    Alapvető Jogok Biztosának Hivatala

  • Munkavégzés helye

    1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
  • Fizetés

    Br. 400e - 550e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Főtitkári Titkárság feladatkörébe tartozó ügyviteli feladatok ellátása. Főbb feladatok: Főtitkári Titkárságra felterjesztett iratok ügyviteli kezelése, az iratok továbbítása, iktatása, a kimenő iratforgalom bonyolítása, a Hivatali kapu és az elektronikus kapcsolattartásra megadott elektronikus levelezési címek kezelése, postai küldemények előkészítése, közreműködés a Főtitkári Titkárság irattározási feladataiban.

Elvárások

  • Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső vagy középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség, Egyéb végzettség, Középfokú végzettség.
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete és felhasználói szintű alkalmazása

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Esetleges összeférhetetlenséget eredményező körülmény megszüntetése

Előnyt jelent

  • adActa.NET elektronikus iratkezelő rendszer ismerete, felhasználói szintű magabiztos alkalmazása
  • közigazgatásban ügyviteli területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • ügykezelői vizsga

Egyéb pályázati előnyök:

  • Elvárt kompetenciák:
    • Irodai informatikai rendszerek, alkalmazások használata
    • logikus, önálló gondolkodásmód, lényeglátás, jó problémamegoldó képesség,
    • pontosság
    • kiváló együttműködési készség

Amit kínálunk

  • Belvárosi munkahely
  • Cafetéria, éves BKK bérlet, éves kiterjesztett orvosi vizsgálat
  • Stabil és hosszú távú munkalehetőség költségvetési szervezetnél

Céginformáció

Az alapvető jogok biztosa - közismert nevén az ombudsman - alapjogvédelmi tevékenységet ellátó független alkotmányos szerv. Alapfeladata, hogy panaszbeadvány alapján vagy hivatalból az alapvető jogok érvényesülésével kapcsolatos visszásságokat kivizsgálja, és orvoslásuk érdekében általános vagy egyedi intézkedéseket kezdeményezzen. A biztos helyettesei révén a jövő nemzedékek érdekeinek érvényesülését és a Magyarországon élő nemzetiségek jogainak érvényesülését kíséri külön is figyelemmel.

Jelentkezés módja

  • fényképpel ellátott magyar nyelvű, szakmai önéletrajz az illetményigény megjelölésével
  • motivációs levél,
  • végzettséget, képzettséget igazoló és egyéb bizonyítványok eredeti példányának bemutatása,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

Álláshirdetés jelentése