Állás részletei
-
Cég neve
Alapvető Jogok Biztosának Hivatala
-
Munkavégzés helye
1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
A Főtitkári Titkárság feladatkörébe tartozó ügyviteli feladatok ellátása. Főbb feladatok: Főtitkári Titkárságra felterjesztett iratok ügyviteli kezelése, az iratok továbbítása, iktatása, a kimenő iratforgalom bonyolítása, a Hivatali kapu és az elektronikus kapcsolattartásra megadott elektronikus levelezési címek kezelése, postai küldemények előkészítése, közreműködés a Főtitkári Titkárság irattározási feladataiban.
Elvárások
- Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső vagy középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség, Egyéb végzettség, Középfokú végzettség.
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete és felhasználói szintű alkalmazása
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Esetleges összeférhetetlenséget eredményező körülmény megszüntetése
Előnyt jelent
- adActa.NET elektronikus iratkezelő rendszer ismerete, felhasználói szintű magabiztos alkalmazása
- közigazgatásban ügyviteli területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- ügykezelői vizsga
Egyéb pályázati előnyök:
- Elvárt kompetenciák:
- Irodai informatikai rendszerek, alkalmazások használata
- logikus, önálló gondolkodásmód, lényeglátás, jó problémamegoldó képesség,
- pontosság
- kiváló együttműködési készség
Amit kínálunk
- Belvárosi munkahely
- Cafetéria, éves BKK bérlet, éves kiterjesztett orvosi vizsgálat
- Stabil és hosszú távú munkalehetőség költségvetési szervezetnél
Céginformáció
Az alapvető jogok biztosa - közismert nevén az ombudsman - alapjogvédelmi tevékenységet ellátó független alkotmányos szerv. Alapfeladata, hogy panaszbeadvány alapján vagy hivatalból az alapvető jogok érvényesülésével kapcsolatos visszásságokat kivizsgálja, és orvoslásuk érdekében általános vagy egyedi intézkedéseket kezdeményezzen. A biztos helyettesei révén a jövő nemzedékek érdekeinek érvényesülését és a Magyarországon élő nemzetiségek jogainak érvényesülését kíséri külön is figyelemmel.
Jelentkezés módja
- fényképpel ellátott magyar nyelvű, szakmai önéletrajz az illetményigény megjelölésével
- motivációs levél,
- végzettséget, képzettséget igazoló és egyéb bizonyítványok eredeti példányának bemutatása,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
