Állás részletei
-
Cég neve
Karrier Hungária Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület -
Egyéb juttatások
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok:
- Dokumentumkezelés, iktatás, rendszerezés a teljes cégcsoportra
- Bejövő számlák rögzítése, pénzügyi adminisztráció támogatása
- Postai ügyintézés
- Recepció működtetése, irodaüzemeltetésben való aktív részvétel
- Vendégek fogadása, koordinálása, kiszolgálása
- Adminisztratív és reprezentációs feladatok a céges galériához kapcsolódóan
- Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel, önálló projektek koordinálása
- Személyi asszisztensi támogatás a tulajdonosok és vezetők számára
Elvárások:
- Minimum 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Magabiztos MS Office-tudás, különösen Excelben
- Határozott, magabiztos fellépés és kiváló kommunikáció
- Csapatjátékos szemlélet és proaktív hozzáállás
- Önállóság, strukturált gondolkodás, jó időgazdálkodás
Előnyt jelent:
Előny: pénzügyi adminisztrációban és cégcsoportban szerzett gyakorlat
Amit kínálunk:
- Csapatépítők, céges rendezvények
- Próbaidő után egészségbiztosítási csomag
- Sportolási lehetőség
- Gyümölcsnap, kávé, üdítő
Céginfo:
Egy stabilan működő, ingatlanfejlesztő cégcsoporthoz keresünk új csapattagot, aki proaktív, lendületes, precíz és nem ijed meg a pörgéstől sem. Ha szívesen fogadsz vendégeket és szervezel céges rendezvényeket, ügyesen koordinálsz egyszerre több projektet és az ehhez kapcsolódó sok adminisztrációt is jól kezeled, várjuk jelentkezésed!
Jelentkezés módja:
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
