Kormányzati Szolgáltató Központ logó

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Kormányzati Szolgáltató Központ

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
  • Tájékoztatás a programmal kapcsolatosan;
  • Ügyfelek regisztrációjának támogatása;
  • Regisztráció megerősítését célzó kimenő hívások indítása;
  • Fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
  • Beérkező e-mailek megválaszolása.


Az ügyfélszolgálati munkatárs feladatköre nem tartalmaz értékesítési tevékenységet, vagy annak előkészítését.

A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:

  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete;
  • Megbízhatóság, precizitás, pontosság;
  • Jó kommunikációs és együttműködési képesség;
  • Idősekhez való pozitív, segítőkész hozzáállás;
  • Jó csapatjátékos.

Elvárások

  • Cselekvőképesség,
  • Minimum középfokú iskolai végzettség,
  • Call centerben szerzett minimum 1 éves munkatapasztalat.

Amit kínálunk

  • Barátságos munkahelyi légkör,
  • Cégen belüli fejlődési lehetőség,
  • Személyre szabott betanulási program,
  • Szakmai- és soft skill képzések,
  • 8 órás fix munkaidő: 08:00 – 16:20 óra között,
  • Lehetőség arra, hogy részese lehess egy társadalmilag felelős tevékenységnek,
  • Versenyképes bérezés.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Kormányzati Szolgáltató Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság pályázatot hirdet a Gondosóra program keretében Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs munkakör betöltésére.

A Gondosóra program, egy 0–24 órás Diszpécserszolgálat és a kontaktszemélyek bevonásával működő, Európában egyedülálló program. Nagy segítséget jelent nemcsak azoknak, akik használják az eszközt, hanem biztonságot nyújt a felhasználó családjának, hozzátartozóinak is, tudva, hogy a segítség és a biztonság egy gombnyomással elérhető.

Most lehetőséged nyílik arra, hogy támogasd a csatlakozni szándékozókat, az idősebb generációt és környezetét.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérlek csatold magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat.


Álláshirdetés jelentése