Global Assistance Kft. logó

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Global Assistance Kft.

  • Munkavégzés helye

    Távmunka / Remote
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
  • Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
  • Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
  • Az ügyintézési folyamatok nyomon követése és pontos dokumentálása
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnereinkkel
  • A napi operatív működéshez tartozó back office feladatok ellátása

Elvárások

  • Középfokú végzettséget
  • Legalább 1 éves tapasztalatot személyes vagy telefonos ügyfélkezelésben
  • A 0–24-es munkarend vállalását, beleértve az éjszakai, hétvégi és ünnepnapi munkavégzést
  • Ügyfélközpontú, segítőkész és kedves kommunikációt
  • Önálló munkavégzést
  • Terhelhetőséget, logikus gondolkodást, gyors helyzetfelismerést és feladatváltási képességet
  • Magabiztos számítógépes ismereteket

Előnyt jelent

  • IT-támogatási tapasztalat vagy releváns képzésben való részvétel
  • Pénzügyi/biztosítói területen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőséget egy nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatnál
  • Alapos betanulást és folyamatos szakmai támogatást
  • Barátságos, segítőkész csapatot és támogató munkakörnyezetet
  • Változatos, kihívást jelentő és felelőségteljes feladatokat
  • Korrekt juttatási csomagot (alapbér, teljesítményarányos bérezés és cafeteria)
  • Magánegészségügyi szolgáltatást, amely családtagokra is kiterjeszthető
  • Munkavállalói csoportos élet- és balesetbiztosítást
  • Távmunka költségtérítést a teljes otthoni munkavégzéshez

Céginformáció

A Global Assistance Magyarország egyik vezető asszisztencia szolgáltatója, amely egészségügyi, műszaki, jogi, informatikai és utasbiztosításhoz kapcsolódó támogatást nyújt ügyfeleinek. Célunk, hogy minden élethelyzetben gyors, megbízható és szakértő segítséget biztosítsunk, az év 365 napján, napi 24 órában. Országos szolgáltatói hálózatunknak köszönhetően arra törekszünk, hogy a ránk bízott ügyeket ügyfélcentrikusan, pontosan és hatékonyan intézzük, legyen szó egészségügyi ügyintézésről, lakás- vagy gépjármű asszisztenciáról. Munkánk alapja a szakértelem, az ügyfélközpontú hozzáállás és a folyamatos fejlődés, amelyet erős nemzetközi hátterünk, a Vienna Insurance Group biztosít.
Hosszú távú célunk, hogy ügyfeleink mindig érezzék: számíthatnak ránk.

Hol fogsz dolgozni:
  • Teljes mértékben távmunkában, otthonról

Munkarend:
  • Többműszakos
  • 7/24 munkarend: a hét minden napján, bármely napszakban (0-24) lehet munkavégzés

Jelentkezés módja

Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, a „Jelentkezem” gombra kattintva küldd el szakmai önéletrajzodat bérigényed megjelölésével.

Álláshirdetés jelentése