Állás részletei
-
Cég neve
IDBC Creative Solutions Kft.
-
Munkavégzés helye
1038 Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- 2 műszak
-
Elvárások
- Magyar anyanyelvi szint
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
IDBC Creative Solutions Kft.
Telebankár
Partnerünk Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó bankja. Most személyesen is részese lehetsz a hazai bankpiac egy sikertörténetének!
Amit kínálunk
- Versenyképes alapfizetés
- Éves bónusz: 2 havi fizetés
- Próbaidőt követően SZÉP Kártya
- AYCM SportPass tagság
- Bejárás támogatás
- Saját étterem, bőséges választékkal és 10%-os kedvezménnyel
- Jól felszerelt konyha, modern irodai környezet, közelben park, Duna-part (9. kerület)
- Biciklitároló is áll rendelkezésre, de tömegközlekedéssel (busz, villamos, metró) is könnyen elérhető
- Tervezhető munkaidő
- Fiatalos, közvetlen csapat és támogató vezető
Főbb feladatok, munkák
- A telefonon beérkező hívások kezelése és az ügyfelek pontos tájékoztatása, segítése
- Főképp lakossági, kisebb részben a vállalati termékek és szolgáltatások ismertetése az ügyfelek részére
- Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekkel, számlanyitásokkal kapcsolatos feladatok elvégzése
- Video Bankos kapcsolattartás
- Applikációs tesztelésekben való részvétel
Az álláshoz tartozó elvárások
- Középfokú végzettség
- Folyékony magyar nyelvtudás
- Több, mint fél éves tapasztalat call center, vagy ügyfélszolgálati feladatkörben
- Vagy folyékony román nyelvtudás, vagy banki szakügyintézői, közgazdasági, pénzügyi végzettség, vagy banki, pénzintézeti tapasztalat
- MS Office magabiztos használata
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Outlook és banki rendszerek ismerete
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése