XBody Hungary Kft. logo

Technical Background Agent

Állás részletei

  • Cég neve

    XBody Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    9028 Győr

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • CRM ERP SAP WORD ITIL
  • Módszertan és szoftverek

    • Excel
    • Itil
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP)
  • Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban)
  • Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás.
  • Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok
  • Telefonközpont mellékek adminisztrációja
  • A gyártott termékeink ismerete és felhasználók segítése
  • Projektekben részvétel
  • Tesztelésben való részvétel, dokumentáció készítés

Elvárások

  • Aktív, kezdeményező személysiég. Ügyfélorientált gondolkodás, ami az ügyféllel való kiemelkedő minőségű kommunikációban kifejeződik.  
  • Jó szervező készség, változékony, napi feladatokhoz való alkalmazkodás. 
  • Alapvető informatikai eszközök ismerete és készség szintű használata felhasználói szinten. O365 termékek (Office, Excel, Word) ismerete és használata. 
  • A cég partnereinek és ügyfeleinek napi szintű támogatása a termékekről. Reklamáció kezelés. 
  • Esetlegesen előforduló túlórák, extra feladatok és egyedi projektekben való rugalmas részvétel. 
  • Társosztályok informatív támogatása, munkakörhöz és feladatkörhöz tartozó statisztikai feladatok végzése. 
  • Folyékony Angol nyelvű kommunikáció Írásban és szóban.  
  • (Nyelvtudást a személyes elbeszélgetési szakaszban, élőszóban mérjük fel) 

Előnyt jelent

  • ITIL folyamatok ismerete
  • Ticketing rendszerek ismerete (a munkavégzést ticketing rendszerben szükséges adminisztrálni)
  • ERP (vállalat irányítási rendszer, pl SAP) ismerete előny.
  • Aktív, ‘pörgős’ munkahelyen szerzett gyakorlat.
  • Idegen nyelvű ügyfél kapcsolati tapasztalat
  • Bármilyen egyéb idegen nyelv ismerete, írásban és szóban előny.
  • Azonnali kezdés

Amit kínálunk

  • Szakmai kihívás, fejlődési lehetőség (Szakmai tanfolyamok illetve vizsgák)
  • Izgalmas folyamatosan aktív munkavégzés.
  • Magasan képzett munkatársak (Level1 és Level2 munkatársakkal való együttműködés)
  • Inspiráló, emberközpontú környezet és kollégák.
  • Nemzetközi szintű tapasztalat szerzés a fitness iparból.
  • Profi HELPDESK munkatársi szakmai tapasztalat megszerzése

Céginformáció


Álláshirdetés jelentése