Lufthansa Technik Budapest Kft. logó

Tapasztalt HR operációs munkatárs (magyar munkajogi ismerettel)

Állás részletei

  • Cég neve

    Lufthansa Technik Budapest Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XVIII. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Csatlakozz hozzánk és legyél a HR szakértője!
Szeretnél nyugodt, barátságos légkörben dolgozni egy világszínvonalú, megbízható cégnél? Szeretnéd, hogy büszke lehess arra, hol is dolgozol, kiket segítesz a munkáddal? Akkor gyere, segítsd a Lufthansa Techniket tovább szárnyalni és légy tagja lelkes csapatunknak, hogy együtt bevonzzuk és megtartsuk a legjobb munkaerőt!
Téged keresünk, ha szívesen repítenél bennünket a siker felé, profi vagy a HR operáció és jogszabályok ismeretében;  fontos Neked, hogy a munkatársaknak jó HR-élményt biztosíts; valamint a generációk mindegyikével képes vagy jó kapcsolatot fenntartani.
A Lufthansa Technik Budapest a Lufthansa csoport részeként 2001. óta foglalkozik a világ legismertebb utasszállító repülőgép típusainak karbantartásával és javításával a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Nyitottak vagyunk az ötleteidre, tapasztalatodra és energiádra. HR csapatunk elkötelezetten, szenvedéllyel és megbízható módon dolgozik a munkavállókért és a vállalat sikeréért. Ha ezt Te is tudod vállalni, nálunk a helyed!

  • Hol? A megbízhatóság birodalmában, ahol az ötletek szárnyra kelnek és a mosoly nemcsak munkaköri kötelezettség.
  • Miért? Mert itt nem csak állást kínálunk, hanem egy utazást egy olyan csapattal, ahol mindenki hozzátesz pár szikrát a Lufthansa Technik közös történetéhez.
  • Kik vagyunk mi? Egy 8 fős csapat, akik hisznek abban, hogy a munka lehet szórakoztató és inspiráló. Megvalósítjuk az álmokat és együtt nevetünk, miközben hozzájárulunk a nagyobb történethez.
  • Kivel akarunk dolgozni? Kiváló képességekkel rendelkező, pozitív hozzáállású, és persze olyan szakértővel, akinek van munkajogi és HR operációs tapasztalata, és úgy gondolja, hogy a biztos alapok segítségével az emberi erőforrások terén is lehet szárnyalni! Nem egy generalistát vagy HRBP-t keresünk, hanem olyan szakértő kollegánkat, aki a háttérben támogatja őket. Azonban olyan csapat vagyunk, akik folyamatosan segítik és kisegítik egymást, ebben a szerepkörben is van személyes kapcsolat a minket megkereső több mint 410 munkatárssal (azaz nem egy teljesen csak a háttérben dolgozó operatív pozícióról van szó).
  • Mi vár Rád? Kihívásokban gazdag munkakörnyezet: A napi operáció mellett minden nap többféle, és egyedi projektekben fogsz dolgozni. Kreatív együttműködés: Csapattársaink mindig készek ötletekkel és inspirációval szolgálni. Lehetőséged lesz folyamatainkat fejleszteni.
  • Szerződések, szabályzatok, munkaköri leírások és egyéb HR dokumentumok készítése
  • HR jogi ügyek kezelése, HR jogszabályi változások implementálása
  • SAP HR adatbázis naprakészen tartása;
  • Kompenzációs számolások, bérfejlesztés tábla készítés (bérszámfejtés előkészítése nem része a feladatnak)
  • Nyilvántartások vezetése, heti/havi riportok készítése, szabadság és havi záráshoz kapcsolódó riportok készítése
  • Belföldi és külföldi munkavállalók munkába állásának teljes körű ügyintézése (beszállító segítségével);
  • Munkásszállás ügyintézése, kapcsolattartás;
  • Orvosi és szűrőprogramok intézése;
  • Operatív kapcsolattartás munkavállalókkal;
  • Belső folyamatok fejlesztése;
  • Javaslattétel a folyamat-megújításra a szabályzatok, gyakorlatok és a HR rendszerek tekintetében.
  • Felsőfokú, szakirányú (elsősorban HR, jogi, gazdasági vagy pszichológia) végzettség
  • Legalább 5 év HR operációban, HR riportingban vagy HR munkajogi specialistaként szerzett tapasztalat
  • Korszerű HR rendszerek ismerete. Magabiztos MS Office ismeret. Erős Excel és riportálási tudás.
  • Munkajogi ismeretek
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban, a nyelv napi szintű használata
  • Folyamatszemlélet
  • Precizitás, alaposság, monotónia tűrés
  • Jó kapcsolatépítő és szervező képesség
  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Rugalmasság és a változásokhoz való alkalmazkodóképesség
  • Fejlődni és tanulni vágyás
  • És ami az egyik legfontosabb: a jókedved és humorodat se hagyd otthon!
  • SAP HR modul ismeret és gyakorlat
  • Önálló munkavégzést egy nagy múltú, biztos hátterű, multinacionális cégnél - egy olyan helyen, ahol a munkatársak igazán elkötelezettek a munkájuk iránt
  • Tanulási, fejlődési  lehetőséget
  • Együttműködő csapatot
  • Kiszámítható munkarendet
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőséget
  • Heti egy napot otthoni munkavégzésre
  • Pozícióhoz illő versenyképes fizetést
  • Béren kívüli juttatásokat (célprémium, cafetéria választható formában, SZÉP kártya, egészségbiztosítás)
  • És a non-plus-ultra ha szeretsz utazni: Kedvezményes repülőjegy-vásárlási lehetőséget a világ számos nagyon távoli országába
  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Jelentkezz, Ha:

  • Szereted a kihívásokat és kreatív megoldásokat találsz.
  • Hiszel a pozitív munkahelyi légkörben és csapatmunkában.
  • Szeretnél részese lenni egy varázslatos történetnek, ahol a munka valóban örömet és inspirációt jelent.

Ha úgy érzed, hogy te vagy az, akit keresünk, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet! 

Csatlakozz hozzánk, és legyél te is a Lufthansa Technik Budapest HR csapatának része!
 


Álláshirdetés jelentése