4iG Nyrt. logo

Szolgáltatás üzemeltetési menedzser - Quality

Állás részletei

  • Cég neve

    4iG Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Debrecen

  • Munka típusa

    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

4iG Nyrt.
Mi a 4iG-nél szeretjük a komplex feladatokat és az elégedett ügyfeleket, ezért célunk az, hogy megrendelőink számára teljeskörű IT megoldásokat kínálhassunk Magyarország első számú IT integrátoraként. IT üzemeltetés mellett szoftvert fejlesztünk, hardware-t szállítunk, kibertechnológiával és 3D megoldásokkal is foglalkozunk. Hiszünk abban, hogy céljaink eléréséhez az összetartó és jól képzett csapatunk munkája elengedhetetlen. Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

Szolgáltatás üzemeltetési menedzser - Quality

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD

  • ITIL folyamatok minőségbiztosítása
  • Szoros együttműködés az SSC és a DSC területekkel a beazonosított- vagy beazonosítandó feladatok gyors megoldása érdekében
  • Az ITIL folyamatok működésében feltárt fejlesztési lehetőségek és kockázatok rendszeres felülvizsgálata, a vizsgálat eredményének megfelelő szinten történő kezelése
  • ITIL folyamatokhoz kapcsolódó reporting fejlesztések és átfogó elemzési feladatok rendszeres végrehajtása
  • L1, L2 és L3 csoportokhoz tartozó ITIL folyamatok kontrollálása reportok segítségével és eszkalálása a funkcionális vezetők felé
  • Gyökérok vizsgálat (Root cause analysis) támogatása
  • Gyökérokok elhárítására tett javaslatok felülvizsgálata és azok megvalósulásának felügyelete
  • Szolgáltatás minőségének és hatékonyságának folyamatos javítása
  • A napi működés során feltárt nemmegfelelőségek rendszeres és szisztematikus vizsgálata és javítása

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ

  • Felsőfokú informatikai vagy közgazdasági végzettséggel
  • ITIL Manager (Service Level Reporting / Service Level Manager/SDM) szerepkörben legalább 3-5 év tapasztalattal
  • Legalább középfokú angol nyelvtudással
  • ITIL v4 CDS, DPI minősítés
  • Six Sigma (Black Belt vagy Green Belt) módszertanok ismeretével és minősítéssel

AMIVEL VÁRUNK TÉGED

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
  • Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
  • Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
  • Változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
  • Magyarország egyetlen DELL Enterprise szervizeként biztosítjuk a megfelelő technikai eszközöket a mindennapi munkavégzésedhez
  • Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás
  • Projektmenedzsment
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment

Jelentkezés módja

Jelentkezés

Álláshirdetés jelentése