Wellis Magyarország Zrt. logo

Szerviz ügyfélszolgálati ügyintéző (Dabas)

Állás részletei

  • Cég neve

    Wellis Magyarország Zrt.

  • Munkavégzés helye

    2370 Dabas, Mánteleki út 0417.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Wellis Magyarország Zrt.

Légy Te is Európa vezető jakuzzigyártó vállalatának tagja és csatlakozz hozzánk a világsiker felé vezető úton!

Vár téged is a Wellis, Európa vezető jakuzzi gyártója

Szerviz ügyfélszolgálati ügyintézőnek!

Amivel foglalkoznod kell:

  • Folyamatos ügyféltámogatás (telefonon és e-mailben), amely magába foglalja az after-sales és a termék felhasználásához kapcsolódó technikai támogatást
  • Bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • Alap logisztikai feladatok ellátása
  • Kiskereskedelmi partnereknek felé nyújtott szerviz és logisztikai támogatás
  • Folyamatos kapcsolattartás az érintett társosztályokkal

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Alapbér + éves bónusz
  • Laptop, mobiltelefon
  • SZÉP kártya juttatás
  • Emelt bejárás támogatás 
  • Folyamatos növekedésben lévő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalati háttér
  • Újító ötletek megvalósíthatóságának lehetősége, együttműködő vezetés
  • Képzések, tréningek támogatása, melyekre szükséged lehet munkád magas színvonalú ellátásához
  • Fiatalos, modern munkakörnyezet és jókedélyű, összeszokott, szakmailag felkészült csapat, akik nagyban tudják segíteni, támogatni munkádat
  • Dolgozói kedvezmény, családtagok számára is elérhető rendezvények

És amit tőled várunk ezért cserébe:

  • Középfokú végzettség
  • 1-2 év ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
  • Vállalatirányítási rendszer (pl. SAP, IFS) felhasználási szintű ismerete
  • Ügyfélközpontúság, erős kommunikációs készség és jó konfliktuskezelési képesség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Konstruktív hozzáállás, rugalmasság, nyitottság

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Álláshirdetés jelentése