K&H Bank Zrt. logo

szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

K&H Bank Zrt.

szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő

Te & K&H

A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról.
Szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő munkakörbe keressük kollégánkat!
Feladataid:
  • a bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldások elfogadói hálózatának bővítése: új elfogadói kiemelt kör akvizíciója, a hozzárendelt kiemelt  ügyfelekkel teljeskörű kapcsolattartás.
  • felelősség a portfólióba tartozó ügyfelek bankkártya és innovatív fizetési megoldások tervszámainak megvalósulásáért, ennek nyomon követése és kezelése 
  • a portfólióhoz tartozó kereskedőkkel történő kapcsolattartás személyesen, írásban, telefonon keresztül 
  • meglévő ügyfelek szerződéseivel kapcsolatos módosítás és a szerződéssel összefüggő egyéb ügyletek kezelése, bonyolítása, nyomon követése
  • együttműködés a K&H Bank prémium-, vállalati- és KKV értékesítési hálózatával.
  • a kereskedők KYC, AML felülvizsgálata

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • min. 5 év banki termékek értékesítésében szerzett gyakorlat
  • felsőfokú szakirányú képzettség
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel)
  • B kategóriás jogosítvány
  • asszertív kommunikációs készség
  • kapcsolatteremtő készség
  • ügyfélorientált gondolkodás
  • önálló munkavégzés
  • rugalmasság
  • kezdeményező készség
  • precíz munkavégzés
  • dinamizmus
  • kreativitás
  • döntéshozatali képesség
  • problémamegoldó képesség
  • befolyásolás, meggyőzés, irányítás képessége
  • ellenőrzés
  • delegálás    
  • jó szervező készség
  • csapatmunka, együttműködési készség

Előny

  • fizetési megoldások projekct management vagy értékesítés területen szerzett gyakorlat
  • bankkártyaelfogadás területen szerzett tapasztalat

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

Álláshirdetés jelentése