Petrolszolg Karbantartó és Szolgáltató Kft. logo

Szakmai titkár

Állás részletei

  • Cég neve

    Petrolszolg Karbantartó és Szolgáltató Kft.

  • Munkavégzés helye

    Százhalombatta

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Felelősségteljes feladatokra és munkakörre vágysz? Szeretnél a lehető legjobban belelátni a Petrolszolg vállalatunk életébe?

Akkor csatlakozz csapatunkhoz, mint

Szakmai titkár

Százhalombattán!

 

A munkakörről röviden: Szakmai támogató feladatok ellátása a Petrolszolg Ügyvezető Igazgató mellett. Az Ügyvezető igazgató részére szakmai anyagok előkészítése, ellenőrzése, egyedileg meghatározott projektek kivitelezésének koordinálása, folyamatos kommunikáció a vállalat vezetőségével, az egyes szakmai területekkel, illetve a MOL Flagship és Csoportszintű szervezetekkel.

Feladataid lennének:

  • Szakmai anyagok, riportok, elemzések, prezentációk elkészítése és a szakmai területek munkájának koordinálása.
  • Közreműködés a döntéshozói és vezetői dokumentációk, prezentációk készítésében.
  • Üzleti és működési folyamatokkal kapcsolatos (jogszabályok, benchmarkok, egyéb vállalati gyakorlattal összefüggő tapasztalatok, belső folyamatok stb.) információk gyűjtése, elemzése.
  • Közreműködés a szervezeti egység üzleti beszámolóiban, illetve üzleti tervének elkészítésében, valamint döntés előkészítő anyagok és elemzések készítése. A megszületett döntés alapján részvétel a megvalósításában.
  • A szervezeti egységek közötti szakmai és funkcionális jellegű információ áramlás biztosítása.
  • Megbízás alapján a szervezeti egységben induló projektek koordinálása, csoportszintű projektekben való részvétel.
  • Fejlesztési javaslatok nyújtása a működési hatékonyság javítására.
  • Együttműködés a MOL csoport más szervezeti egységeivel, a szervezet képviselése más szervezetek folyamataiban és működésében.

A sikeres kiválasztáshoz szükséges:

  • Felsőfokú gazdasági vagy mérnöki végzettség
  • Minimum 5 éves szakmai tapasztalat
  • Angol középfokú (B2) nyelvtudás
  • Menedzsment folyamatok általános ismerete
  • Üzleti illetve vállalati környezet ismerete
  • Hatékony kommunikáció, gyors problémamegoldás és szervezési készség

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Hosszú távú, biztos munkahelyet,
  • Jó csapatot, folyamatos fejlődési lehetőséget, szakmai kihívásokat,
  • Karácsonyi jutalmat: egy havi alapbérnek megfelelő összeg,
  • Cafetériát: számos juttatási forma választható évi bruttó 800 000 Ft értékben,
  • Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonya teljes időtartama alatt,
  • Egészségbiztosítást – magánegészségügyi ellátást,
  • Munkába járási támogatást,
  • Céges okostelefont (iPhone),
  • Próbaidő után kedvezményesen tankolhatsz a MOL töltőállomásokon és ezt kiterjesztheted a családtagokra is.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Titkárnő, Titkár
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Üzleti elemző

Álláshirdetés jelentése