Invitech ICT Services Kft. logo

Servicedesk Operátor IT

Állás részletei

  • Cég neve

    Invitech ICT Services Kft.

  • Munkavégzés helye

    Veszprém

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Invitech ICT Services Kft.

Servicedesk Operátor IT

 

Az Invitech ICT Services Kft. egyedülálló tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, az IT-, adatközponti és felhőszolgáltatások területén. Munkatársat keresünk veszprémi munkavégzéssel Servicedesk Operátor IT pozícióba.

Ezek lesznek a feladataid

  • Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése;
  • TOP/VIP Felhasználók támogatása;
  • Napi beérkező feladatok elvégzése;
  • Felhasználók informatikai támogatása;
  • Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel;
  • Kapcsolattartás a Koordinációt végzőkkel és az Ügyfél Help Desk csapatával;
  • Dokumentációk frissen tartása, hiányosságok feltárása és felszámolása.
  • Nagyvállalati ügyfeleink első szintű informatikai és telekommunikációs támogatása;
  • Telefonon, e-mailen és webes felületen érkező bejelentések fogadása, feldolgozása és megoldása;
  • Az incidensekkel kapcsolatos adminisztráció és a megoldás koordinációja a bejelentéstől a megoldásig.

Amik szükségesek a feladataid ellátásához

  • Microsoft operációs- és MS Office rendszerek felhasználói szintű ismerete;
  • Kliens üzemeltetői tapasztalat;
  • Fejlett probléma megoldási, együttműködési készség;
  • Rendszerszemlélet;
  • Igényes, pontos munkavégzés;
  • Precíz dokumentálási készségek;
  • Ügyfélorientált hozzáállás;
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára való képesség;
  • Határidők betartása, betartatása.

Miért válassz minket?

  • Kiemelkedő béren kívüli juttatások (Cafeteria, csoportos élet-és balesetbiztosítás)
  • Home Office, rugalmas munkavégzés
  • Egészségbiztosítási csomag
  • Szakmai képzéseken, oktatásokon való részvétel lehetősége
  • Széleskörű munkavállalói kedvezmények
  • Korszerű nagyvállalati technológiai környezet
  • Szakmailag felkészült, összetartó, támogató csapat
  • Vállalati csapatépítő programok
  • Belső ajánlási rendszer pénzjutalommal

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Microsoft szerver (M365, ActiveDirectory, Exchange) környezet ismerete;
  • Nagyvállalati környezetben szerzett Desktop támogatási tapasztalat.
  • IT management rendszerek használatának ismerete;
  • Hálózati és Hardware alapismeretek;
  • Windows és hálózati kompetenciák (MCSA, CCNA);
  • ITIL IT Service Management ismeretek
  • Call Centerben szerzett szakmai tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Álláshirdetés jelentése