KELER Zrt. logó

Service Desk munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    KELER Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Elvárt technológiák

    • WINDOWS VPN ITIL MS OFFICE OPERÁCIÓS RENDSZEREK
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • a KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven
  • beérkező hibabejelentések feldolgozása, koordinálása, megoldása Level1 szinten (Microsoft Server Support, Desktop Support, Hálózattámogatás - VPN kliens oldali feladatok ellátása). Problémák eszkalálása magasabb szint L2 felé.
  • folyamatos kapcsolattartás a belső felhasználókkal, külső magyar, és nemzetközi partnerekkel, megoldó, technikusi csoportokkal. Az SD jegyekből megszerzett tudás dokumentálása, és megosztása kollégákkal
  • KELER napi feldolgozási folyamatához kapcsolódó operátori feladatok elvégzése
  • napi, és havi SD jelentések, rendelkezésre állási mutatók, statisztikák készítése, előállítása
  • auditokon, belső ellenőrzéseken való részvétel, ezen előkészületek támogatása
  • fejlesztési feladatok, és projektekhez kapcsolódó ügyféltesztekben való közreműködés
  • belső felhasználók jogosultság kezelői feladatainak végrehajtása, valamint külső partnerek részére elektronikus ügyfél platform jelszó generálása, adminisztrációja
  • munkafeladatai tekintetében részvétel a BCP / DRP tesztelésekben
  • belső szabályzatok, utasítások, valamint ITIL ajánlás szerinti munkavégzés

Elvárások

  • legalább 1-2 éves hasonló pozícióban megszerzett szakmai tapasztalat
  • kiemelkedő kommunikációs készség, és ügyfélközpontúság
  • igényes, precíz, önálló munkavégzés
  • szabályzatok, utasítások betartatásának képessége
  • felelősségteljes 5/8-as munkarend vállalása 2 műszakos beosztásban
  • angol nyelvtudás írásban, és szóban (nyelvvizsga nem feltétel)

Előnyt jelent

  • MS Office alkalmazások alapos ismerete
  • Windows operációs rendszerek ismerete
  • Service Desk tapasztalat, vagy más ügyfélszolgálati ismeret
  • ITIL folyamatok alapszintű ismerete

Amit kínálunk

  • szakmai fejlődési lehetőség
  • széleskörű juttatási csomag
  • hibrid munkavégzés
  • stabilitás
  • családbarát munkahely
  • barátságos, befogadó csapat

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

KELER Központi Értéktár a Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában áll. A KELER Zrt. Magyarország egyetlen központi értéktára, szakosított hitelintézet, 1993-ban jött létre. Kelet-Közép Európa vezető központi értéktáraként, több mint két évtizedes tapasztalat birtokában, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek a pénzügyi közvetítésben rejlő lehetőségek teljes mértékű kihasználása érdekében.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy szakmai önéletrajzát a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, bérigénnyel és a pozíció megjelölésével küldje el.

Álláshirdetés jelentése