Állás részletei
-
Cég neve
KELER Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Beosztás szerinti munkarend
-
Elvárt technológiák
- WINDOWS VPN ITIL MS OFFICE OPERÁCIÓS RENDSZEREK
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Headset
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- a KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven
- beérkező hibabejelentések feldolgozása, koordinálása, megoldása Level1 szinten (Microsoft Server Support, Desktop Support, Hálózattámogatás - VPN kliens oldali feladatok ellátása). Problémák eszkalálása magasabb szint L2 felé.
- folyamatos kapcsolattartás a belső felhasználókkal, külső magyar, és nemzetközi partnerekkel, megoldó, technikusi csoportokkal. Az SD jegyekből megszerzett tudás dokumentálása, és megosztása kollégákkal
- KELER napi feldolgozási folyamatához kapcsolódó operátori feladatok elvégzése
- napi, és havi SD jelentések, rendelkezésre állási mutatók, statisztikák készítése, előállítása
- auditokon, belső ellenőrzéseken való részvétel, ezen előkészületek támogatása
- fejlesztési feladatok, és projektekhez kapcsolódó ügyféltesztekben való közreműködés
- belső felhasználók jogosultság kezelői feladatainak végrehajtása, valamint külső partnerek részére elektronikus ügyfél platform jelszó generálása, adminisztrációja
- munkafeladatai tekintetében részvétel a BCP / DRP tesztelésekben
- belső szabályzatok, utasítások, valamint ITIL ajánlás szerinti munkavégzés
Elvárások
- legalább 1-2 éves hasonló pozícióban megszerzett szakmai tapasztalat
- kiemelkedő kommunikációs készség, és ügyfélközpontúság
- igényes, precíz, önálló munkavégzés
- szabályzatok, utasítások betartatásának képessége
- felelősségteljes 5/8-as munkarend vállalása 2 műszakos beosztásban
- angol nyelvtudás írásban, és szóban (nyelvvizsga nem feltétel)
Előnyt jelent
- MS Office alkalmazások alapos ismerete
- Windows operációs rendszerek ismerete
- Service Desk tapasztalat, vagy más ügyfélszolgálati ismeret
- ITIL folyamatok alapszintű ismerete
Amit kínálunk
- szakmai fejlődési lehetőség
- széleskörű juttatási csomag
- hibrid munkavégzés
- stabilitás
- családbarát munkahely
- barátságos, befogadó csapat
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
Céginformáció
KELER Központi Értéktár a Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában áll. A KELER Zrt. Magyarország egyetlen központi értéktára, szakosított hitelintézet, 1993-ban jött létre. Kelet-Közép Európa vezető központi értéktáraként, több mint két évtizedes tapasztalat birtokában, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek a pénzügyi közvetítésben rejlő lehetőségek teljes mértékű kihasználása érdekében.
Jelentkezés módja
Kérjük, hogy szakmai önéletrajzát a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, bérigénnyel és a pozíció megjelölésével küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
