Állás részletei
-
Cég neve
Állami Számvevőszék
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051 -
Egyéb juttatások
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- az Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;
- az Állami Számvevőszék ticketing rendszerében az informatikai igények, bejelentések, változások, problémák, incidensek kezelésének koordinálása, határidők és megfelelőség felügyelete;
- az Informatikai Üzemeltetési Főosztály vezetőjének irányítása alatt a Service Desk munkatársak napi feladatellátásának koordinálása, szükség szerint kapcsolattartás és együttműködés külső és belső partnerekkel;
- szolgáltatási riportok, beszámolók elkészítése, felhasználói visszajelzések értékelése és a folyamatok javítása, optimalizálása;
- szolgáltatási szintek nyomon követése, az SLA (Service Level Agreement) és KPI (Key Performance Indicator) mutatók rendszeres ellenőrzése a szolgáltatási minőség biztosítása érdekében;
- szolgáltatáskatalógus alakítása és kezelése;
- folyamatok dokumentálása.
Elvárások
- felsőfokú végzettség;
- legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat;
- nagyvállalati IT szolgáltatás-menedzsment rendszer ismerete, működésével, használatával kapcsolatosan szerezett tapasztalat.
Előnyt jelent
- Atlassian JIRA Service Management ismerete;
- ITIL ismeretek, gyakorlat, ITIL vizsga;
- SLA és szolgáltatás-menedzsment tapasztalat;
- informatikai szakirányú felsőfokú végzettség;
- nagyvállalati, több telephelyes IT szervezetben végzett releváns tapasztalat.
Amit kínálunk
- részvétel egy lendületes, együttműködő, egymást támogató, innovatív csapat szakmai munkájában;
- szakmai fejlődés és továbbképzési lehetőségek;
- stabil, kiszámítható munkahely;
- versenyképes jövedelem, egyéb béren kívüli juttatások;
- home office és rugalmas munkaidő lehetősége.
Céginformáció
Az Állami Számvevőszék, mint Magyarország legfőbb pénzügyi és gazdasági ellenőrző szerve Service Desk koordinátort keres szakmai csapatába.
Jelentkezés módja
Pályázóink – akiket az önéletrajza alapján megfelelőnek találunk – többkörös interjúkra számíthatnak, amelyekben a szaktudásra és szakmai tapasztalatra kérdezünk rá. A folyamat részeként online tesztet /szakmai feladatot is meg kell oldani.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
