Állami Számvevőszék logó

Service Desk koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Állami Számvevőszék

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • az Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;
  • az Állami Számvevőszék ticketing rendszerében az informatikai igények, bejelentések, változások, problémák, incidensek kezelésének koordinálása, határidők és megfelelőség felügyelete;
  • az Informatikai Üzemeltetési Főosztály vezetőjének irányítása alatt a Service Desk munkatársak napi feladatellátásának koordinálása, szükség szerint kapcsolattartás és együttműködés külső és belső partnerekkel;
  • szolgáltatási riportok, beszámolók elkészítése, felhasználói visszajelzések értékelése és a folyamatok javítása, optimalizálása;
  • szolgáltatási szintek nyomon követése, az SLA (Service Level Agreement) és KPI (Key Performance Indicator) mutatók rendszeres ellenőrzése a szolgáltatási minőség biztosítása érdekében;
  • szolgáltatáskatalógus alakítása és kezelése;
  • folyamatok dokumentálása.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség;
  • legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat;
  • nagyvállalati IT szolgáltatás-menedzsment rendszer ismerete, működésével, használatával kapcsolatosan szerezett tapasztalat.

Előnyt jelent

  • Atlassian JIRA Service Management ismerete;
  • ITIL ismeretek, gyakorlat, ITIL vizsga;
  • SLA és szolgáltatás-menedzsment tapasztalat;
  • informatikai szakirányú felsőfokú végzettség;
  • nagyvállalati, több telephelyes IT szervezetben végzett releváns tapasztalat.

Amit kínálunk

  • részvétel egy lendületes, együttműködő, egymást támogató, innovatív csapat szakmai munkájában;
  • szakmai fejlődés és továbbképzési lehetőségek;
  • stabil, kiszámítható munkahely;
  • versenyképes jövedelem, egyéb béren kívüli juttatások;
  • home office és rugalmas munkaidő lehetősége.

Céginformáció

Az Állami Számvevőszék, mint Magyarország legfőbb pénzügyi és gazdasági ellenőrző szerve Service Desk koordinátort keres szakmai csapatába.
 

Jelentkezés módja

Pályázóink – akiket az önéletrajza alapján megfelelőnek találunk – többkörös interjúkra számíthatnak, amelyekben a szaktudásra és szakmai tapasztalatra kérdezünk rá. A folyamat részeként online tesztet /szakmai feladatot is meg kell oldani.

 


Álláshirdetés jelentése