4iG Nyrt. logo

Service Desk Agent angol és német nyelvtudással (24/7)

Állás részletei

  • Cég neve

    4iG Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Otthonról végezhető

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Távmunka
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • HARDWARE SERVICENOW SERVICE MANAGEMENT
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Német felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

4iG Nyrt.
A Rheinmetall 4iG Digital Services Kft. (R4) a Rheinmetall, a védelmiés autóipari termékek világszerte vezető szállítójának, valamint a 4iG, Magyarország vezető IT rendszerintegrátorának a közös vállalata. Az R4 2022 végén alakult budapesti székhellyel és azzal a kezdeti feladattal, hogy a Rheinmetall helyi leányvállalatai számára projektekkel és üzemeltetéssel kapcsolatos informatikai szolgáltatásokat nyújtson Magyarországon és világszerte. Az üzleti igények és lehetőségek alapján az R4 tervezi, hogy fokozatosan bővíti szolgáltatásai terjedelmét a belső és külső ügyfelek számára egyaránt. Röviden összefoglalva: az R4 egy start-up vállalkozás garantált sikerrel. A vállalat gyakorlatias megközelítése, az anyavállalatok folyamatos növekedése és szakmai támogatása rendkívül előnyös számunkra. A cégcsoport által biztosított üzleti lehetőségek, a szilárd felépítés, valamint az anyavállalataink elkötelezettsége kiemelkedő fejlődési lehetőségeket kínál az R4-nek, következésképpen a társaság minden alkalmazottjának is, mivel egy nemzetközi és dinamikus munkakörnyezetben rengeteg érdekes feladat és kihívás vár ránk.

Service Desk Agent angol és német nyelvtudással (24/7)

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD

  • A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként
  • A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog)
  • Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül
  • Jegyek feldolgozása a Service management rendszerben, kapcsolódó dokumentációk naprakészen tartása
  • Kapcsolattartás a különböző IT területekkel a jegyek megoldásának érdekében
  • Az IT tudásbázis anyagának frissítése, dokumentációk írása, gyakori problémák megoldásának dokumentálása

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ

  • IT mérnöki végzettség, vagy releváns munkatapasztalat
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Angol és német nyelv társalgási szintű ismerete
  • Naprakész tudás a számítógépes architektúrákkal és különböző hardware-kkel kapcsolatban
  • Minőség és megoldásorientált gondolkodásmód
  • Erős kommunikációs készség, csapatmunka, kitartás

AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK

  • ITSM folyamatok ismerete
  • ServiceNow tapasztalat
  • Hardware alkatrész rendelési folyamatok ismerete

AMIVEL VÁRUNK TÉGED

  • Fontos, kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok
  • Része lehetsz a Rheinmetall és a 4iG egyedülálló növekedési történetének, amely kiemelkedő fejlődési és karrierlehetőségeket kínál számodra
  • Betekintést nyerhetsz a védelmi-, és autóiparba
  • Megismerheted a Rheinmetall és a 4iG világszerte több mint 30.000 nagyszerű kollégából álló szakmai közösségét
  • Szakmai képzéseken és rendezvényeken vehetsz részt
  • Élvezheted a nemzetközi, rugalmas és modern munkakörnyezet előnyeit egy budapesti irodában, de akár 100%-ban távmunkavégzésben is dolgozhatsz.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Jelentkezés módja

Jelentkezés

Álláshirdetés jelentése