Állás részletei
-
Cég neve
4iG Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Otthonról végezhető
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Távmunka
- Általános munkarend
-
Tech stack
- HARDWARE SERVICENOW SERVICE MANAGEMENT
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Német felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
4iG Nyrt.
A Rheinmetall 4iG Digital Services Kft. (R4) a Rheinmetall, a védelmiés autóipari termékek világszerte vezető szállítójának, valamint a 4iG, Magyarország vezető IT rendszerintegrátorának a közös vállalata. Az R4 2022 végén alakult budapesti székhellyel és azzal a kezdeti feladattal, hogy a Rheinmetall helyi leányvállalatai számára projektekkel és üzemeltetéssel kapcsolatos informatikai szolgáltatásokat nyújtson Magyarországon és világszerte. Az üzleti igények és lehetőségek alapján az R4 tervezi, hogy fokozatosan bővíti szolgáltatásai terjedelmét a belső és külső ügyfelek számára egyaránt. Röviden összefoglalva: az R4 egy start-up vállalkozás garantált sikerrel. A vállalat gyakorlatias megközelítése, az anyavállalatok folyamatos növekedése és szakmai támogatása rendkívül előnyös számunkra. A cégcsoport által biztosított üzleti lehetőségek, a szilárd felépítés, valamint az anyavállalataink elkötelezettsége kiemelkedő fejlődési lehetőségeket kínál az R4-nek, következésképpen a társaság minden alkalmazottjának is, mivel egy nemzetközi és dinamikus munkakörnyezetben rengeteg érdekes feladat és kihívás vár ránk.
Service Desk Agent angol és német nyelvtudással (24/7)
KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD
- A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként
- A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog)
- Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül
- Jegyek feldolgozása a Service management rendszerben, kapcsolódó dokumentációk naprakészen tartása
- Kapcsolattartás a különböző IT területekkel a jegyek megoldásának érdekében
- Az IT tudásbázis anyagának frissítése, dokumentációk írása, gyakori problémák megoldásának dokumentálása
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- IT mérnöki végzettség, vagy releváns munkatapasztalat
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Angol és német nyelv társalgási szintű ismerete
- Naprakész tudás a számítógépes architektúrákkal és különböző hardware-kkel kapcsolatban
- Minőség és megoldásorientált gondolkodásmód
- Erős kommunikációs készség, csapatmunka, kitartás
AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK
- ITSM folyamatok ismerete
- ServiceNow tapasztalat
- Hardware alkatrész rendelési folyamatok ismerete
AMIVEL VÁRUNK TÉGED
- Fontos, kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok
- Része lehetsz a Rheinmetall és a 4iG egyedülálló növekedési történetének, amely kiemelkedő fejlődési és karrierlehetőségeket kínál számodra
- Betekintést nyerhetsz a védelmi-, és autóiparba
- Megismerheted a Rheinmetall és a 4iG világszerte több mint 30.000 nagyszerű kollégából álló szakmai közösségét
- Szakmai képzéseken és rendezvényeken vehetsz részt
- Élvezheted a nemzetközi, rugalmas és modern munkakörnyezet előnyeit egy budapesti irodában, de akár 100%-ban távmunkavégzésben is dolgozhatsz.
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Jelentkezés módja
Jelentkezés
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése