Állás részletei
-
Cég neve
Indivizo Zrt
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 2040 Budaörs, Petőfi utca 71. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
Egy olyan precíz, rendszerszemléletű pénzügyi szakembert keresünk, aki nemcsak könyvelési anyagok előkészítésben, pénzügyi adminisztrációban valamint a cash-flow tervezésben jártas, hanem partnerként támogatja a vezetést a döntésekben is.
Ha szereted, amikor nálad futnak össze a pénzügyi szálak, és örömmel alakítasz ki átlátható, működő folyamatokat, itt valódi felelősséget és rálátást kapsz.
FELADATOK:
- Számlázás & könyvelési előkészítés: bejövő számlák (ÁFA/forma) ellenőrzése, iktatás; kimenő számlák kiállítása, ismétlődők automatizálása, költséghely-kezelés; teljes bizonylatcsomag átadása a könyvelésnek.
- Pénzügyi admin & cash-flow: banki utalások előkészítése; vevői kintlévőségek kezelése (értesítések, egyeztetés); beszállítói esedékességek és fizetési sorrendek; rövid- és középtávú cash-flow riportok.
- Vezetői döntéstámogatás: havi bevétel-kiadás összesítők, cash-flow nézetek, tömör összefoglalók/javaslatok (pl. fizetési ütemezés, kintlévőség-politika finomhangolása).
- Kapcsolattartás külső partnerekkel: könyvelőiroda (zárások/ÁFA), banki ügyintézés/hitelügyek, NAV/KSH egyeztetések.
- Belső együttműködés: beszerzés (keretek, ütemezések), HR (bér- és juttatási adatok), ügyvezetés (riportok, döntés-előkészítés).
- Bérszámfejtés-előkészítés & munkaügyi admin: jelenléti adatok, túlórák, juttatások gyűjtése; belépés–kilépés admin; bérjegyzékek/igazolások kezelése.
- Operatív intéznivalók: pl. gépkocsik pénzügyi/okmány ügyeinek koordinálása.
Elvárások
- 4 –5 év releváns tapasztalat (KKV pénzügy vagy nagyvállalati háttér után „egy személyes” pénzügyi működés kézben tartása)
- Gazdasági felsőfok vagy mérlegképes könyvelő képesítés erős gyakorlattal.
- End-to-end rutin: számlázás, banki utalások, kintlévőség-kezelés, cash-flow, könyvelési előkészítés.
- Excel/Sheets magabiztos használata; pénzügyi/ERP rendszer (pl. Quick) ismerete előny.
- Pontos, határidő-fegyelmezett munkavégzés; teljes munkaidős fókusz
Előnyt jelent
- Szolgáltató/kereskedelmi környezetben szerzett tapasztalat, banki ügyletek és gyors riporting-ritmus gyakorlata.
- HVAC/épületgépészeti szektor ismerete.
Amit kínálunk
- Tulajdonosi szemléletű felelősség: nálad futnak össze a pénzügyi szálak.
- Közvetlen együttműködés az ügyvezetéssel és a könyvelővel; gyors döntési utak.
- Rugalmas munkavégzés - részbeni home office, rugalmas egyeztetés a keretek között.
- Stabil, átlátható működés; modern eszközök (Quick, banki rendszerek, táblázatok).
- Versenyképes csomag, valódi ráhatás a folyamatok formálására.
Céginformáció
Cégünknél 2007 óta épületgépészeti (víz–gáz–fűtés/HVAC) projekteken dolgozunk.Gyors döntési utak, felelősség, látható eredmény — nálunk a pénzügy egy kézben fut össze.
Jelentkezés módja
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
