Indivizo Zrt logó

Senior pénzügyi munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Indivizo Zrt

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 2040 Budaörs, Petőfi utca 71.
  • Fizetés

    Br. 800e - 1,0M Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Egy olyan precíz, rendszerszemléletű pénzügyi szakembert keresünk, aki nemcsak könyvelési anyagok előkészítésben, pénzügyi adminisztrációban valamint a cash-flow tervezésben jártas, hanem partnerként támogatja a vezetést a döntésekben is.
Ha szereted, amikor nálad futnak össze a pénzügyi szálak, és örömmel alakítasz ki átlátható, működő folyamatokat, itt valódi felelősséget és rálátást kapsz.


FELADATOK:

  • Számlázás & könyvelési előkészítés: bejövő számlák (ÁFA/forma) ellenőrzése, iktatás; kimenő számlák kiállítása, ismétlődők automatizálása, költséghely-kezelés; teljes bizonylatcsomag átadása a könyvelésnek.
     
  • Pénzügyi admin & cash-flow: banki utalások előkészítése; vevői kintlévőségek kezelése (értesítések, egyeztetés); beszállítói esedékességek és fizetési sorrendek; rövid- és középtávú cash-flow riportok.
     
  • Vezetői döntéstámogatás: havi bevétel-kiadás összesítők, cash-flow nézetek, tömör összefoglalók/javaslatok (pl. fizetési ütemezés, kintlévőség-politika finomhangolása).
     
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel: könyvelőiroda (zárások/ÁFA), banki ügyintézés/hitelügyek, NAV/KSH egyeztetések.
     
  • Belső együttműködés: beszerzés (keretek, ütemezések), HR (bér- és juttatási adatok), ügyvezetés (riportok, döntés-előkészítés).
     
  • Bérszámfejtés-előkészítés & munkaügyi admin: jelenléti adatok, túlórák, juttatások gyűjtése; belépés–kilépés admin; bérjegyzékek/igazolások kezelése.
  • Operatív intéznivalók: pl. gépkocsik pénzügyi/okmány ügyeinek koordinálása.

Elvárások

  •  4 –5 év releváns tapasztalat (KKV pénzügy vagy nagyvállalati háttér után „egy személyes” pénzügyi működés kézben tartása)
  • Gazdasági felsőfok vagy mérlegképes könyvelő képesítés erős gyakorlattal.
  • End-to-end rutin: számlázás, banki utalások, kintlévőség-kezelés, cash-flow, könyvelési előkészítés.
  • Excel/Sheets magabiztos használata; pénzügyi/ERP rendszer (pl. Quick) ismerete előny.
  • Pontos, határidő-fegyelmezett munkavégzés; teljes munkaidős fókusz 

Előnyt jelent

  • Szolgáltató/kereskedelmi környezetben szerzett tapasztalat, banki ügyletek és gyors riporting-ritmus gyakorlata.
  • HVAC/épületgépészeti szektor ismerete.

Amit kínálunk

  • Tulajdonosi szemléletű felelősség: nálad futnak össze a pénzügyi szálak.
  • Közvetlen együttműködés az ügyvezetéssel és a könyvelővel; gyors döntési utak.
  • Rugalmas munkavégzés - részbeni home office, rugalmas egyeztetés a keretek között.
  • Stabil, átlátható működés; modern eszközök (Quick, banki rendszerek, táblázatok).
  • Versenyképes csomag, valódi ráhatás a folyamatok formálására.

Céginformáció

Cégünknél 2007 óta épületgépészeti (víz–gáz–fűtés/HVAC) projekteken dolgozunk.Gyors döntési utak, felelősség, látható eredmény — nálunk a pénzügy egy kézben fut össze.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése