Állás részletei
-
Cég neve
ADECCO Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok és
- Német felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Partnercégünk a világ egyik vezető szereplője az OTC (vény nélküli) és étrend-kiegészítők piacán, melynek célja, hogy az egészséget elérhetővé és egyszerűvé tegye több százmillió ember számára. Több mint 100 ismert márkával, nemzetközi csapattal és innovációs központokkal dolgoznak azon, hogy a tudatos öngondoskodás mindenki számára természetes legyen.
Lokáció: XIII. kerület
Lokáció: XIII. kerület
Legyél a csapatunk tagja…Megéri, mert:
- Cafeteria juttatás
- Élet és balesetbiztosítás
- Egészségbiztosítás
- Teljeskörű orvosi magánellátás
- Munkába járás támogatás
- Hibrid munkavégzés heti 2 nap home office lehetőséggel
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, képzések
Feladataid lesznek:
- Ügyfelektől érkező megkeresések, panaszok, igények és visszáruk rögzítése, nyomon követése.
- A bejelentések, problémák elemzése és lehetőség szerinti gyors megoldása a megadott határidőkön belül.
- Kapcsolattartás belső és külső partnerekkel az ügyek kivizsgálása és megoldása érdekében.
- Visszárukra és panaszokra vonatkozó szabályok alkalmazása, nem megfelelőség esetén az illetékes üzleti szereplő bevonása.
- A megfelelő ügykezelési folyamat kiválasztása és a kapcsolódó dokumentumok kezelése.
- Az ügyek státuszának nyomon követése, jelentések figyelése és a vevők tájékoztatása.
- Folyamatfejlesztési lehetőségek azonosítása, részvétel automatizálási kezdeményezésekben és globális projektekben.
Te vagy a mi emberünk, ha:
- Relevanáns szakmai tapasztalat
- Magabiztos angol és német nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt).
- Ügyfélközpontú szemlélet és tapasztalat frontvonalbeli ügyfélszolgálati vagy call centeres munkakörben.
- Gyakorlati tapasztalat Salesforce Service Cloud és SAP (pl. S4 Hana) rendszerek használatában, valamint MS Office, különösen Excel ismerete.
- Kiváló problémamegoldó, elemző és kommunikációs készségek, professzionális fellépés ügyfelekkel és partnerekkel szemben.
Előnyt jelent
- Gyógyszeriparban szerzett tapasztalat
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése