ADECCO Kft. logó

Senior Customer Service Analyst (German speaking)

Állás részletei

  • Cég neve

    ADECCO Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Német felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnercégünk a világ egyik vezető szereplője az OTC (vény nélküli) és étrend-kiegészítők piacán, melynek célja, hogy az egészséget elérhetővé és egyszerűvé tegye több százmillió ember számára. Több mint 100 ismert márkával, nemzetközi csapattal és innovációs központokkal dolgoznak azon, hogy a tudatos öngondoskodás mindenki számára természetes legyen.

Lokáció: XIII. kerület
  • Cafeteria juttatás
  • Élet és balesetbiztosítás
  • Egészségbiztosítás
  • Teljeskörű orvosi magánellátás
  • Munkába járás támogatás
  • Hibrid munkavégzés heti 2 nap home office lehetőséggel
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, képzések
  • Ügyfelektől érkező megkeresések, panaszok, igények és visszáruk rögzítése, nyomon követése.
  • A bejelentések, problémák elemzése és lehetőség szerinti gyors megoldása a megadott határidőkön belül.
  • Kapcsolattartás belső és külső partnerekkel az ügyek kivizsgálása és megoldása érdekében.
  • Visszárukra és panaszokra vonatkozó szabályok alkalmazása, nem megfelelőség esetén az illetékes üzleti szereplő bevonása.
  • A megfelelő ügykezelési folyamat kiválasztása és a kapcsolódó dokumentumok kezelése.
  • Az ügyek státuszának nyomon követése, jelentések figyelése és a vevők tájékoztatása.
  • Folyamatfejlesztési lehetőségek azonosítása, részvétel automatizálási kezdeményezésekben és globális projektekben.
  • Relevanáns szakmai tapasztalat
  • Magabiztos angol és német nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt).
  • Ügyfélközpontú szemlélet és tapasztalat frontvonalbeli ügyfélszolgálati vagy call centeres munkakörben.
  • Gyakorlati tapasztalat Salesforce Service Cloud és SAP (pl. S4 Hana) rendszerek használatában, valamint MS Office, különösen Excel ismerete.
  • Kiváló problémamegoldó, elemző és kommunikációs készségek, professzionális fellépés ügyfelekkel és partnerekkel szemben.
  • Gyógyszeriparban szerzett tapasztalat

Álláshirdetés jelentése