Állás részletei
-
Cég neve
MBH Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MBH Bank Nyrt.
Rendszerszervező
AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Mi lesz a feladatod?
- MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása
- Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meghatározó szakterületekkel az igények kezelése kapcsán.
- A fejlesztési igényekről rendszeres, illetve eseti összegzések, jelentések, státusz készítése, ticketing rendszerben történő nyilvántartása, aktualizálása
- A fejlesztési igények felülvizsgálata a meglévő alkalmazás architektúra és már működő megoldások figyelembevételével
- A megvalósítandó alkalmazás, rendszer logikai tervezésének támogatása
- Folyamatos kapcsolattartás a fejlesztőkkel, a projektvezetővel és rendszergazdával.
- Migrációs feladatok tervezése, fejlesztés alatt álló alkalmazások, rendszerek dokumentációjának véleményezése.
- Éles incidensek kezelésének menedzselése, támogatása, vezetői tájékoztatás
Téged keresünk, ha:
- 1-3 év informatikai rendszerszervezési területen szerzett tapasztalat
- Értékpapír-számlavezető rendszerek és folyamatok ismerete
- Szakirányú (informatikai vagy gazdasági) közép- vagy felsősokú végzettség
- Jó szervezési és problémamegoldó képesség
- Jó kommunikációs készség
- Rendszerszemlélet, kezdeményezőkészség
- Minőségorientáció, igényesség
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés, eredményorientáció
- Együttműködési képesség, ügyfélorientációs szemlélet
- Banki, bankfelügyeleti vagy folyamatkezelői informatikai rendszerek bevezetésében, működtetésében, illetve informatikai fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat, valamint clavis rendszer ismerete előnyt jelent.
Miért minket válassz?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Home office lehetőséget biztosítunk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszerüzemeltető
- Rendszergazda
Jelentkezés módja
Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése