BÁRDI AUTÓ ZRT. logó

Raktári adminisztrátor(Budapest)

Állás részletei

  • Cég neve

    BÁRDI AUTÓ ZRT.

  • Munkavégzés helye

    Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Érdekel a logisztika és az autók világa? Szeretnél egy fiatalos, lendületes, jó csapatban dolgozni? Akkor gyere a Bárdi Autóhoz Raktári adminisztrátornak.
Cégünk Magyarország egyik piacvezető autóalkatrész-forgalmazó vállalata, ahol munkádért cserébe biztos pénzügyi hátteret, barátságos környezetet és szakmai fejlődési lehetőséget kínálunk számodra.
  • Belépő kollégák adminisztrációja
  • Kilépő kollégák adminisztrációja
  • Raktári statisztikák készítése
  • Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
  • Dokumentációk begyűjtése és kezelése
  • Különböző beosztások készítése
  • Műszakbeosztási kérelmek intézése
  • Pótszabadság, GYÁP-os papírok, Adó előleg nyilatkozatok kezelése
  • Baleseti jegyzőkönyvek regisztrálása (nem a készítése)
  • Dokumentumok scannelése és archiválása
  • Legalább középfokú végzettség
  • Önálló, felelős munkavégzés
  • Barátságos, de határozott személyiség
  • MS Office ismeretek
  • Szakirányú végzettség
  • Adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Nagyon jó megközelíthetőség autóval és tömegközlekedéssel is.
  • Hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan növekvő, biztos háttérrel rendelkező munkahelyen.
  • Versenyképes fizetés (jogtisztán bejelentett bér)
  • Kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk neked és családtagjaidnak a Bárdi Autónál értékesített alkatrészekre, termékekre, melyet üzletinkben és online vásárlás esetén is lehet használni.
  • Kedvezményes sportolási lehetőség (AYCM - All You Can Move kártya)
  • Kedvezményes fogászati kezelés (MindentMent)
  • Jogi, pénzügyi, pszichológiai segítségnyújtás (EAP, 0-24 elérhető telefonos tanácsadás)
  • Céges telefon, magánhasználatra is
  • Hétvégi túlóra lehetőség extra díjazás fejében
Ne habozz, pályázz hozzánk még ma!
Az önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva töltheted fel.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Álláshirdetés jelentése