Allianz Hungária Biztosító Zrt. logo

Protection and Resilience Officer

Állás részletei

  • Cég neve

    Allianz Hungária Biztosító Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Protection and Resilience Officer

Szeretnél egy stabil, megbízható de mégis dinamikus és motiváló munkahelyet, ahol nyitottak az az új és innovatív ötletekre, és a folyamatos megújulásra?  Mindezt a hibrid munkavégzés minden előnyével? 

Az Allianznál számít a véleményed, és a munkáddal valódi értéket teremthetsz – az ügyfelek és az egész világ számára!

Ilyen munkahelyet keresel? Várjuk jelentkezésed!

Az Allianz Hungária Zrt. budapesti munkavégzésre, home office lehetőséggel keres Protection and Resilience Officer-t.

Amiben számítunk Rád:

Az Allianz-nál működő  Protection and Resilience keretrendszer segít előre látni, felkészülni és alkalmazkodni a változásokhoz, valamint a hirtelen fellépő zavart okozó helyzetekhez, hogy ezáltal megvédje a vállalat üzleti működését, operációját (IT és nem IT), személyzetét és fizikai eszközeit. Továbbá biztosítja a fenyegetésekre és válsághelyzetekre történő hatékony és eredményes reagálást.

  • A P&R keretrendszer helyi implementációja, naprakészen tartása, monitorozása, valamint az erre vonatkozó riportálás biztosítása.
  • Az Allianz csoport szabványainak való megfelelés biztosítása.
  • A társterületekkel való szoros együttműködés a folyamatok esetleges módosításaiban  
  • Az önértékelések és kulcsmutatók kitöltésének koordinálása.
  •  A keretrendszert érintő felülvizsgálatokban való részvétel és azok eredményének kommunikálása.
  • A keretrendszert érintő cselekvési tervek koordinálása és nyomonkövetése.

Amit kérünk:

  • Felsőfokú gazdasági informatikai végzettség
  • A banki és/vagy biztosítói folyamatok, működési kockázatok ismerete
  • Legalább 3-5 éves hasonló területen, banknál/biztosítónál szerzett szakmai tapasztalat
  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Rendszer-és projektszemlélet, jó problémamegoldó és szervező készség
  • Proaktivitás, önálló munkavégzés, támogató attitűd

Előnyt jelent:

  • Üzletmenetfolytonosság (BCM) és/vagy krízismenedzsment területen szerzett gyakorlati tapasztalat

Miért jó nálunk dolgozni? Az alábbi juttatásokat kínáljuk:

  • Jövedelem:
    • versenyképes alapfizetés
    • bónuszkifizetés (teljesítményértékelő rendszer alapján)
    • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás (az egyéni befizetések kiegészítéseként)
    • kedvezményes részvényvásárlási lehetőség, illetve ingyenes részvények
    • biztosítási szolgáltatások kedvezményes igénybevételi lehetősége
  • Egészség:
    • élet-, baleset- és egészségbiztosítás
    • 2 évenként ingyenes átfogó szűrővizsgálati program
    • sportolási lehetőségek
    • Work Well programok, havonta gyümölcsnapok
    • …és minden nap ingyen kávé
  • Idő:
    • hibrid munkavégzés (átlagosan heti 2 irodai nap)
    • évente 2 extra szabadnap mindenkinek
    • hetente egy meetingmentes délután, havonta egy meetingmentes nap
    • egyéb segítség: pl nyári táborok szervezése gyerekeknek
  • Karrier:
    • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák, mentorálás elismert szakértő kollégák által, a LinkedIn Learning ingyenes használata, heti egy óra dedikált tanulás, tanulmányi szerződés kötésének lehetősége)
    • rövid, illetve hosszú távú nemzetközi munkatapasztalat szerzésének lehetősége az Allianz Csoporton belül
    • tehetségfejlesztő programok
    • a nemek közötti egyenlőség, azaz az esélyegyenlőség és a nemek kiegyensúlyozott képviselete iránti elkötelezettségünket az EDGE tanúsítvány bizonyítja

Hol van az irodánk?

  • A Népligetnél: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.

 

Az Allianz Csoport a világ egyik legmegbízhatóbb biztosítási és vagyonkezelő társasága. Törődünk a munkavállalóinkkal, a céljaikkal, az álmaikkal és a kihívásaikkal. Ez tesz minket kivételes munkáltatóvá. Az Olimpiai és Paralimpiai Mozgalmak világszintű biztosítója vagyunk. A sport ereje összeköti, az olimpiai és paralimpia értékei pedig arra inspirálják közösségünket, hogy jobbá tegyük a jövőt az ügyfeleink és a körülöttünk lévő világ számára.

Az Allianz egyenlő esélyeket biztosító munkáltató, így örömmel fogadunk minden jelentkezést bármilyen etnikai vagy kulturális háttérre, korra, nemre, nemzetiségre, vallásra, fogyatékosságra, illetve szexuális irányultságra való tekintet nélkül.

Csatlakozz hozzánk, és tegyünk együtt a holnapért! Let’s care for tomorrow.


Álláshirdetés jelentése