Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Államkincstár
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Hold u. 7.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Céges üdülés, üdültetés
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Beiskolázási támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Tech stack
- BI
-
Módszertan és szoftverek
- Pmp
- Scrum
- Agile
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Gondoskodik a projekt eredménytermékeinek a tervezett határidőben, minőségben és költségkereten belüli megvalósításáért.
- Ellátja a projekt vezetését a projekt teljes életciklusa során, együttműködve a stratégiai irányítókkal, a szakmai vezetőkkel és más, a projektvezetést és végrehajtást támogató személyekkel.
- Megtervezi a végrehajtáshoz szükséges projektszervezetet és irányítja a munkáját. Ennek során különböző projektvezetési és szakmai fórumokat működtet.
- Elkészíti és karbantartja a projekt vezetésével kapcsolatos dokumentációt, vagy intézkedik ezek elkészítéséről és karbantartásáról.
- Dokumentációs és konfigurációkezelési eljárásokat működtet.
- Kiemelt figyelmet fordít a külső forrásokból finanszírozott projektek végrehajtásával kapcsolatban a külső finanszírozásból adódó dokumentációs és egyéb elvárásoknak való megfelelésre.
- Elkészíti és karbantartja a projekt alapító dokumentumát vagy intézkedik ezek elkészítéséről és karbantartásáról.
- Elkészíti és karbantartja a projekt terjedelmére, ütemezésre, költségekre, minőségbiztosításra, erőforrásokra, kommunikációra, kockázatok kezelésére, beszerzésekre, a projektben érintettek kezelésére és mindezek integrációjára vonatkozó terveket vagy intézkedik ezek elkészítéséről és karbantartásáról.
- Gondoskodik a végrehajtás követéséről és felügyeletéről. Ezzel összefüggésben követi és felügyeli a tervek szerinti előrehaladást, jelentéseket, adatszolgáltatásokat, kimutatásokat készít a teljesítésekről, előrehaladásról, problémákról, kockázatokról. Változás- kockázat-és problémakezelési eljárásokat működtet.
- Intézkedik a projektszervezettől független ellenőrzésekre történő felkészülésről, részt vesz az ellenőrzéseken, intézkedik a megállapítások kapcsán felmerülő feladatok végrehajtásáról.
- A projekt zárása során intézkedik a még folyamatban lévő feladatok befejezéséről, a dokumentációk, eredménytermékek és más projektdokumentumok átadásáról, erőforrások felszabadításáról, a vonatkozó szabályzók szerinti jelentések, beszámolók elkészítéséről.
Elvárások
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen informatikai, műszaki vagy gazdaságtudományi területen szerzett végzettség.
- PM tanúsítvány (PMP, PRINCE2, PPM, IPMA), Scrum Master tanúsítvány
- Legalább 3 éves, komplex nagyvállalati informatikai projektben szerzett projektvezetői tapasztalat.
- Legalább 5 éves, informatikai projektek menedzselésében szerzett adminisztrációs, koordinációs tapasztalat.
- Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
Elvárt kompetenciák
- Folyamatszervezési ismeretek különös tekintettel az agile folyamatokra.
- Képes a stratégiai gondolkodásra és a szektor fő tényezőinek azonosítására.
- Interperszonális és vezetői készségek.
- Erős analitikus problémamegoldó készség.
- Képes megérteni a pénzügyi kimutatásokat / modelleket.
- Csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság.
- Kiemelkedő szóbeli és írásbeli kommunikáció készség.
- Agilitás, proaktivitás.
- Szakma és a közszolgálat iránti elhivatottság.
Előnyt jelent
- Menedzsment (8–10 év) vagy vezetői tanácsadói tapasztalat (5+ év).
- Rendszerfejlesztési módszertanok ismerete.
- IT architektúra tervezési gyakorlat.
- IT üzemeltetési ismertek és gyakorlat.
- Költségvetési szervnél vagy állami tulajdonú gazdasági társaságnál megszerzett vezetői vagy irányítási tapasztalat.
- Referenciák.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem.
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
- Üdülési/sportolási lehetőségek.
- Barátságos környezet.
- Hosszútávú munkalehetőség.
- Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.
Céginformáció
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Projektvezető kollégánk!
Szervezeti egység: Informatikai Tervezési és Felügyeleti Főosztály
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 7.
Szerződés típusa: határozatlan idejű munkaviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 3 hónap.
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2024. május 12-ig kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „Projektvezető”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése