Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság logo

Projektiroda vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A szervezeti egységet meghatározó rendelkezések végrehajtása, szervezeti egység irányítása, feladatvégzés határidőre történű teljesülésének ellenőrzése.
  • A jogszabályok, a Támogatási Szerződéseiben foglaltak, valamint menedzsment utasításainak figyelembevételével szervezi, irányítja és ellenőrzi a vezetése alatt álló terület munkáját.
  • Ellátja az európai uniós projektek irányításával kapcsolatos feladatokat ennek keretében felügyeli a projektek tervezését, végrehajtását, valamint fenntartását.
  • Gondoskodik a vezetése alatt működő egység tevékenységének ellenőrzéséről, a delegált projektekre vonatkozóan.
  • Ellenőrzi a munkatársai által végzett feladatok és a hozzá kapcsolódó ügyintézés szakszerűségét és a határidők betartását.
  • Gondoskodik a Támogatási Szerződésekben foglaltak végrehajtását akadályozó kockázatok kiküszöbölésére vonatkozó intézkedések meghozataláról és végrehajtásáról.
  • Gondoskodik a rendszeres projekt áttekintő egyeztetésekről, mind szervezeti egysége tekintetében, mind a szakmai területekkel kiegészítve.
  • Kapcsolatot tart a projektek megvalósításában részt vevő intézmények, szerződött partnerek, konzorciumi partnerek felelős vezetőivel, valamint az iroda által kezelt projektek irányító hatóságaival, finanszírozó szervezeteivel.
  • Szervezeten belül és a projektek megvalósításában részt vevő partnerek irányába a megrendelői szerepkör képviselete.
  • Eleget tesz a Támogatási Szerződésekben és a vonatkozó jogszabályokban foglaltaknak az előrehaladási jelentéssel, az adatszolgáltatással, és az ellenőrzési jogkörök biztosításával, továbbá a projektek dokumentálásával kapcsolatban. 
  • Felelős a szervezeti egységet érintő projektek végrehajtása során keletkezett szakmai dokumentumok elektronikus (és szükség esetén papír alapú) archiválásáról, tárolásáról és visszakereshetőségéről.
  • Közreműködik a projektek tervezését és végrehajtását szabályozó egységes módszertani követelményrendszer kialakításában és karbantartásában.
  • Közreműködik a munkáltató szabályzatainak, működési rendjének, üzleti terveinek kidolgozásában és működtetésében.
  • Társterületek bevonásával közreműködik a projektek Támogató felé történő elszámolásában, esetleges szabálytalansági eljárások kezelésében.

Elvárások

Elvárt kompetencia:
  • Kiváló szervezési készség;
  • Jó együttműködési készség;
  • Rendszerszemlélet;
  • Kiváló koordinációs készség;
  • Jó problémamegoldó képesség;
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő képesség

Elvárt szakmai tapasztalat:
  • 3+ év projektiroda vezetői/projekt igazgatói tapasztalat;
  • 5+ év EU-s kiemelt projekt megvalósítása során szerzett tapasztalat;
  • Több éves vezetői tapasztalat.

Elvárt végzettség:  ​​​​Felsőfokú végzettség.

Előnyt jelent

  • IT projekt megvalósítása során szerzett tapasztalat;
  • Projektirányítási rendszer kialakításában, bevezetésében szerzett tapasztalat;
  • Agilis projektmenedzsment módszertan alkalmazásában szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.

Álláshirdetés jelentése