MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság logo

Poliol Értékesítés Támogató Szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest Dombóvári út 28.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

 Szívesen lennél az értékesítései csapatunk mozgatórugója? Nem rettent el a partnerekkel való kapcsolattartás?

Akkor ez a lehetőség neked szól!

 

Keressük csapatunk legújabb tagját
 

Poliol Értékesítés Támogató Szakértő


pozícióba, aki

 

a poliol értékláncbeli termékek értékesítési ügyfélszolgálati tevékenységeit támogatja, a vevőkkel kötött kereskedelmi ügyleteket koordinálja és a beérkező vevői rendelések,  reklamációk ügyintézését végzi.

Fő felelősségek és feladatok

  • Az üzletkötővel egyeztetve megvalósítja a vevők részére kialakított értékesítési koncepciókat, rendszeresen egyeztet a társegységekkel a vevők folyamatos és problémamentes kiszolgálása érdekében. A felmerülő problémákat fogadja, továbbítja az üzletkötő illetve az érintett társegység felé, koordinálja a szükséges intézkedéseket a felmerüléstől a megoldásig.
  • Vevői szerződések előkészítése valamint azok pénzügyi és jogi véleményeztetése.
  • A vevők havi polyol igény előrejelzési (forecast) táblájának feltöltése a vevők igénybejelentése, az üzletkötőktől kapott információk és a keretszerződésben foglalt feltételek alapján.
  • A leosztott árualapok hatékony kezelése az üzletkötők instrukciói alapján, a vevőkör optimális és ütemezett kiszolgálása érdekében. Jelzi a vevő felé az elmaradt, nem ütemezés szerinti vagy késedelmes kiszállításokat.
  • Az üzletkötővel közösen szervezi és koordinálja a rendelések teljesítését, a termelési programok módosulását figyelembe véve a szállítási időpontok teljesítését, betartását és a pénzügyi feltételek meglétét.
  • Rendszeresen egyeztet a customer service-el és az operációval.
  • Az SAP rendszerben a rögzített rendeléseket a vevők kérésére és az üzletkötők instrukciói alapján módosíttatja.
  • A termelési program esetleges csúszása esetén tájékoztatja a vevőket az új szállítási dátumokról és proaktívan egyezteti az esetleg szükséges árualap-cseréket.
  • A vevői kérés alapján az igényelt dokumentumokat ellenőrzi és intézkedik a vevő felé történő továbbításról.
  • Hitelfüggő rendelések esetén a feloldási döntést előkészíti, jóváhagyatja, bekéri a szükséges dokumentumokat a vevőtől. A hitelkeretek emelésére illetve a számlák teljesítéstől korábbi kiegyenlítésére javaslatot tesz. Egyedi esetekben ellenőrizteti a bankszámlát. Az üzletkötővel közösen figyeli és jelzi a vevők felé a lejárt kintlevőségeket.
  • Hitelzárolt rendelések esetében intézkedik a rendszerben lévő rendelések mihamarabbi feloldása érdekében.
  • Reklamáció bejelentése esetén rögzíti a reklamáció adatait és a kapcsolódó dokumentációt a SalesForce rendszerben, továbbítja kivizsgálásra az esetet és nyomonköveti annak előrehaladását. Biztosítja a vevő felé történő visszajelzés határidőn belüli megtörténését.
  • Felelős a SalesForce rendszerben a vevők adatainak karbantartásáért, kezeli a vevőkkel kapcsolatos SalesForce workflow-kat, riportokat készít.
  • Felelős az Internet Sales Application (ISA) rendszer használatának támogatásáért: partnerek támogatása rendelés rögzítésben, hibaelhárítás.
  • Az irattározást a belső szabályzatoknak, valamint a hatósági és törvényi előírásoknak megfelelően hajtja végre, annak érdekében, hogy a dokumentumok a megadott időpontig visszamenőleg hiánytalanul rendelkezésre álljanak.

Elvárások:

  • Felsőfokú kereskedelmi vagy gazdasági végzettség
  • Ügyfélszolgálat/Vevő kiszolgálási területen szerzett min. 1-2 éves tapasztalat
  • Számítástechnikai alapismeretek
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Soft skills: stratégiai gondolkodásmód és cselekvés, ügyfélorientáltság, precizitás, jó tárgyaló és kommunikációs képesség, konfliktuskezelés, kompromisszumkészség, rugalmasság, szervezőképesség, önállóság, kreativitás, tolerancia, stressztűrő képesség

Amit kínálunk:

  • Lehetőséget Magyarország első számú munkáltatójánál dolgozni
  • Széleskörű juttatási csomagot, kiemelkedő cafetériaval, 13.havi fix fizetéssel
  • Korlátlan mobil csomagot biztosítunk belföldön (céges flotta)
  • Egészségbiztosítást: Széleskörű járóbeteg ellátás és alapvető éves szűrések alanyi jogon exkluzív magánklinikákon és egészségügyi intézményekben, támogatva a tudatos egészségmegőrzést
  • Wellbeing juttatásokat: Az élet 4 területén: egészségmegőrzés, pénzügyi tudatosság és tervezés, közösség és támogatások minden élethelyzetben
  • Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonyod teljes időtartama alatt

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Álláshirdetés jelentése