Trenkwalder logo

Plant manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Trenkwalder

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Jász-Nagykun-Szolnok megye

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Trenkwalder

Jász-Nagykun-Szolnok vármegyei folyamatosan és dinamikus fejlődő gyártó partnerünk részére Plant Managert keresünk az alábbi feladatok ellátására:

Plant manager

Főbb feladatok, munkák:

  • Üzleti stratégia kidolgozása, amely összhangban van a vállalat globális üzleti tervével;
  • Jelentős fejlesztések az EHS, a szállítási teljesítmény és a minőség területén;
  • Gyártási folyamatok monitorozása, optimalizálása, és fejlesztése;
  • Gyártási rendelések elősegítése;
  • Célok és KPI-k meghatározása az vezetőség számára a vállalat céljaival összhangban;
  • A különböző területek közötti együttműködés biztosítása;
  • Felelősségi köréhez tartozik a munka és környezetvédelmi szabályok betartása;
  • Kapcsolattartás globálisan a vállalat felső vezetői munkakört betöltő tagjaival;
  • A vállalat vezetőjeként időnként képviselnie szükséges a céget különböző üzleti utazások esetén.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú mérnöki végzettség és minimum 8 év releváns tapasztalat;
  • 10 év gyártási tapasztalat, lehetőleg műanyag fröccsöntés területén;
  • Fejlesztési módszertanok erős ismerete: Lean Manufacturing, Six Sigma, TQM, OEE;
  • Az üzleti stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában szerzett tapasztalat;
  • Az autóipari piacon szerzett erős üzemeltetési tapasztalat;
  • Tárgyalói szintű angol nyelvtudás;
  • B kategóriás jogosítvány.


Erős kompetencia a következő területeken:

 

  • vezetés;
  • projektmenedzsment;
  • problémamegoldó elemzési készség;
  • teljesítménymenedzsment;
  • prezentációs és kommunikációs készség.

 

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő bércsomag;
  • Céges autó;
  • Éves bónusz;
  • Mobiltelefon és laptop;
  • Munka és magánélet egyensúlyára figyelünk: munka hétfőtől péntekig, tervezhető szabadidővel;
  • Vállalati és csapatépítő rendezvények.

Állás, munka területe(i):

  • Cégvezetés, Menedzsment
  • Interim menedzser

Álláshirdetés jelentése