ATEV ZRT. logo

Pénzügyi vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    ATEV ZRT.

  • Munkavégzés helye

    1097 Budapest, Illatos út 23.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

ATEV ZRT.

Feladatok

  • A pénzügyi gazdálkodással, pénzkezeléssel, számlázással, behajtással és követeléskezeléssel, könyvvezetéssel, adatszolgáltatással és beszámolással, valamint a pénzügyi tevékenységgel kapcsolatos, a Társaság egészére, a kapcsolt vállalkozásokra és a saját szervezetére kiterjedő feladatok operatív irányítása, koordinációja és a tevékenység ellenőrzése.
  • A Társaság éves üzleti tervének, valamint az időszaki beszámolóinak elkészítésében támogatás és szakmai támogatás nyújtása.
  • Részvétel a szerződések kialakításában, azok gazdasági vonatkozású részeinek felülvizsgálata.
  • A gazdasági események naprakész követése, a pénzügyi és különösen a számlázási folyamatok átalakítása, fejlesztése.
  • Társaság pénzügyi folyamatainak gazdaságosság, költséghatékonyság szempontjából történő elemzése, fejlesztése, digitalizációja és javaslattétel vezetői döntésekhez.

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú (gazdasági, pénzügyi) végzettség; átfogó és naprakész pénzügyi, adózási és számviteli ismeretek,
  • Mérlegképes könyvelő, könyvvizsgáló vagy adószakértő végzettség,
  • Legalább 5 éves gazdasági, pénzügyi, számviteli vezetői tapasztalat,
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, MS Office),
  • Integrált vállalatirányítási rendszer ismerete,
  • Önálló döntéshozási készség,
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem, kiemelkedő cafeteria juttatás, teljesítmény alapú mozgóbér rendszer,
  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok,
  • Fejlődési lehetőségek, szakmai tréningek, oktatások, belső képzések,
  • Vállalati rendezvények, családias hangulat, motivált csapat.

Előny

  • Mérlegképes könyvelői regisztráció,
  • Közbeszerzési eljárások pénzügyi kapcsolódásában szerzett tapasztalat.

Cégünk az ATEV Zrt. 1949-ben alakult Állatifehérje Takarmányokat Előállító Vállalat néven, amely 1993-ban részvénytársasággá alakult, 2006-tól pedig zártkörűen működő részvénytársaságként működik.
ATEV Zrt. az uniós, illetve hazai jogszabályi előírásoknak megfelelően az állati melléktermékeket begyűjti, ártalmatlanítja, feldolgozza, illetve hasznosítja. Az előállított termékek állati eledel (pet food) és talajjavító alapanyagként kerülnek értékesítésre Magyarországon és külföldön egyaránt.
A környezettudatos és folyamatos technológiai fejlesztéseknek (többek között szennyvíztisztítási technológiák, energetikai fejlesztések, kiváló gépjárműpark) köszönhetően az ATEV Zrt. iparágának élvonalába tartozik mind hazai, mind nemzetközi szinten.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát. 


Álláshirdetés jelentése