NEG Nemzeti Energiagazdálkodási Zrt. logo

Pénzügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    NEG Nemzeti Energiagazdálkodási Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 10.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Részvétel az általános vállalati pénzügyi feladatok ellátásában
  • Kimenő számlák készítése és továbbítása
  • Bejövő számlák nyilvántartása, banki utalások előkészítése, kintlévőség kezelés, cash-flow menedzsment
  • Banki kapcsolattartás
  • Prezentációk, elemzések készítése

Elvárások

  • Vállalati pénzügyi ismeretek
  • Számviteli ismeretek
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek, MS Excel erős felhasználói szintű használata

Előnyt jelent

  • Felsőfokú gazdasági vagy informatikai végzettség  (főiskola, egyetem)
  • Pénzügyi, számviteli vagy kontrolling területen szerzett gyakorlat
  • Magas szintű Excel használat
  • Könyvelési rendszerek, ERP programok ismerete
  • Angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • Szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Fiatalos, lendületes, együttműködő csapat
  • Önálló, felelősségteljes munkakör
  • A pozícióhoz szükséges tárgyi feltételek biztosítása
  • Elegáns irodai környezet

Céginformáció

A NEG Nemzeti Energiagazdálkodási Zrt. missziója a partnereink energiatudatos működésének elősegítése és energiaköltségeinek csökkentése, elősegítve ezzel a nemzeti klímavédelmi, megújuló energetikai és energiahatékonysági célok megvalósulását.
 

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez fényképes szakmai önéletrajzot kérünk csatolni!
 

Álláshirdetés jelentése