Nagytarcsai Polgármesteri Hivatal logo

Pénzügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Nagytarcsai Polgármesteri Hivatal

  • Munkavégzés helye

    2142 Nagytarcsa, Rákóczi utca 4.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Havi bank, pénztár, bér és állami normatíva könyvelése; előirányzatok módosítása; statisztikai jelentések: KSH elektra rendszerben; pénzforgalmi, mérleg jelentések a KGR programban; oktatási statisztika a KIR rendszerben; éves beszámoló készítése; éves költségvetés rögzítése; felmérések készítése az EBR42 rendszerben; állami normatíva -, pénzbeni támogatás elszámolása; ÁNYK nyomtatványok kitöltése, küldése; törzskönyvi nyilvántartás változás miatt; KATI modul tárgyi eszköz rögzítés, értékcsökkenés elszámolás, selejtezés.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet
  • Gazdasági középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai menedzserasszisztens szakképesítés
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel)
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat

Előnyt jelent

  • ASP rendszer ismerete
  • Államháztartási mérlegképes könyvelői végzettség, valamint közigazgatásban töltött gyakorlat
  • Közigazgatási alap, illetve szakvizsga
  • Nagytarcsai lakhely

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős foglalkoztatás
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
  • széles spektrumú pénzügyi-gazdálkodási munkakör
  • cafetéria
  • ruházati költségtámogatás
  • munkába járás 100 % bérlet, személygépkocsi esetén 30 Ft/km

étkezési támogatás

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Költségvetési szerv - Önkormányzat - Polgármesteri Hivatal

Jelentkezés módja

Pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 87/2019.(IV.23.) Korm.rendelet 1. sz. melléklet szerinti szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél
  • végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
  • 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati dokumentációt a véleményezők és döntéshozók megismerhetik,
  • adatkezelési nyilatkozat
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó a vagyonnyilatkozat-tételt vállalja