BUDAPEST VÁSÁRCSARNOKAI Kft. logo

Pénzügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    BUDAPEST VÁSÁRCSARNOKAI Kft.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest, Kőrösy József utca 7-9.

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

 
  • Pénztár:
    • házipénztár (főpénztár) HUF és EUR (vagy más pénznem) pénzmozgásának a rendszeresített programban történő bonyolítása, dokumentálása, készpénzkezelés;
    • készpénzes szállítói számlák rögzítése;
    • pénztárak (főpénztár és telephelyi VP) főkönyvi feladása;
    • bankgaranciák kezelése, nyilvántartása;
    • pénzszállítás megszervezése, lebonyolítása;
    • nyilvántartások vezetése (előlegek, kulcsok, váltópénzek, szállítói számlák határidő figyelése).
  • Bank:
    • banki kivonat nyomtatása naponta a rendszeresített program segítségével;
    • banki kivonat előkészítése a feldolgozáshoz (telephelyi befizetések, pénzszállítások ellenőrzése);
    • átutalások rögzítése a rendszeresített banki szoftverben;
    • értéknapos átutalások, szállítói fizetési határidők figyelése;
  • Egyéb feladatok:
    • óvadék be és kifizetések pénzügyi rendezésének előkészítése;
    • nyilvántartás vezetése a gazdálkodási jogkörök gyakorlóiról (utalványozás, teljesítés igazolás);
    • fizetési felszólítások generálása, iktatása;
    • felszólítások nyomon követése;
    • kintlévőségi listák készítése és kiküldése a telephelyekre;
    • telephelyekkel történő egyeztetés;
    • részletfizetések nyomon követése;
    • követeléskezelés eseti feladatai (levelezés);
    • helyettesítés eseti jelleggel a pénzügyi területen;
    • éves zárlati feladatokban történő részvétel.

Elvárások

  • Büntetlen előélet;
  • Szakirányú, középfokú végzettség;
  • Szakmai tapasztalat (legalább 3 év);
  • Önálló munkavégzés;
  • Megbízhatóság;
  • Munkakörhöz kapcsolódó jogszabályok, egyéb előírások ismerete;
  • Microsoft Office alapos ismerete (Excel, Word).

Előnyt jelent

  • Számlázási területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Az elvártnál több szakmai gyakorlat;
  • Integrált ügyviteli rendszer ismerete.

Amit kínálunk

  • Kulturált munkakörülmények;
  • Béren kívüli juttatás;
  • Bérezés megegyezés szerint.

Céginformáció

A  köztulajdonban álló, közfeladatot ellátó Társaságunk, fenntartóként üzemelteti a Fővárosi Önkormányzat kereskedelmi vagyonának részét képező vásárcsarnokokat, piacokat, üzletközpontokat.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy fényképes önéletrajzát, bérigény megjelölésével a "jelentkezés" gombra kattintva csatolja.

Álláshirdetés jelentése