BECK AND PARTNERS Kft. logo

Pénzügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    - Budaörs, Budapest, Pest megye

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk jelenleg Magyarországon az egyetlen olyan cégcsoport, ami közúton, vasúton, a személyszállításban, benzinkút, sportrepülőtér üzemeltetésben, a turisztikában, valamint az egészségügyben is rendelkezik beruházásokkal.

Nemzetközi partnerkapcsolat rendszerének köszönhetően, nemcsak Magyarországon, hanem egész közép-kelet Európában is aktívan működik.

Ha szívesen csatlakozna egy dinamikus csapathoz, akkor itt a lehetőség!

Számukra keresünk új munkatársat a következő pozícióba:

Pénzügyi ügyintéző

Főbb feladatok, munkák:

  • Pénztár kezelése, nyilvántartása, pénztári ügyintézés biztosítása,
  • Teljes körű banki ügyintézés, folyószámlák lekérdezése, ellenőrzése, utalások rögzítése, kivonatok letöltése,
  • Szállítói számlák iktatása, könyveléshez előrögzítése,
  • Vevői számlák kiállítása, analitikák kezelése,
  • Szállítókkal, vevőkkel történő kapcsolattartás pénzügyi kérdésekben email-en és telefonon egyaránt,
  • Szerződött taxis partnerekkel történő kapcsolattartás pénzügyi kérdésekben email-en és telefonon egyaránt,
  • Együttműködés a könyveléssel, társterületekkel, partnereinkkel,
  • Napi, heti és havi szintű pénzügyi ellenőrzések, kimutatások készítése,
  • Tárgyi eszközök analitikus kezelése,
  • Szállítói szerződések kezelése, nyilvántartása, tárolása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szakirányú pénzügyi végzettség,
  • Pontosság, precizitás,
  • Kiváló, ügyfélorientált kommunikáció szóban és írásban,
  • Magas szintű MS Office ismeretek,
  • Pozitív szemlélet, fiatalos, lendületes személyiség,
  • Magas teherbíró képesség.

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú, biztos munkalehetőség,
  • Családbarát munkahely,
  • Lehetőség heti néhány nap otthoni munkavégzésre,
  • Bejelentett munkaviszony,
  • Versenyképes fizetés,
  • Fejlődési lehetőség, szakmai ismeret bővítése,
  • Lelkes, összetartó csapat.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Minimum 3 év, vállalati pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • Pénztár kezelésben szerzett tapasztalat,
  • Számviteli ismeretek,
  • SAP Business One ügyviteli rendszer ismerete.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Számviteli munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkaidő: hétfőtől péntekig, napi 8 órában.
  • Munkavégzés pontos helye: Budapest
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű, lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése