Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk jelenleg Magyarországon az egyetlen olyan cégcsoport, ami közúton, vasúton, a személyszállításban, benzinkút, sportrepülőtér üzemeltetésben, a turisztikában, valamint az egészségügyben is rendelkezik beruházásokkal.
Nemzetközi partnerkapcsolat rendszerének köszönhetően, nemcsak Magyarországon, hanem egész közép-kelet Európában is aktívan működik.
Ha szívesen csatlakozna egy dinamikus csapathoz, akkor itt a lehetőség!
Számukra keresünk új munkatársat a következő pozícióba:
Nemzetközi partnerkapcsolat rendszerének köszönhetően, nemcsak Magyarországon, hanem egész közép-kelet Európában is aktívan működik.
Ha szívesen csatlakozna egy dinamikus csapathoz, akkor itt a lehetőség!
Számukra keresünk új munkatársat a következő pozícióba:
Pénzügyi ügyintéző
Főbb feladatok, munkák:
- Pénztár kezelése, nyilvántartása, pénztári ügyintézés biztosítása,
- Teljes körű banki ügyintézés, folyószámlák lekérdezése, ellenőrzése, utalások rögzítése, kivonatok letöltése,
- Szállítói számlák iktatása, könyveléshez előrögzítése,
- Vevői számlák kiállítása, analitikák kezelése,
- Szállítókkal, vevőkkel történő kapcsolattartás pénzügyi kérdésekben email-en és telefonon egyaránt,
- Szerződött taxis partnerekkel történő kapcsolattartás pénzügyi kérdésekben email-en és telefonon egyaránt,
- Együttműködés a könyveléssel, társterületekkel, partnereinkkel,
- Napi, heti és havi szintű pénzügyi ellenőrzések, kimutatások készítése,
- Tárgyi eszközök analitikus kezelése,
- Szállítói szerződések kezelése, nyilvántartása, tárolása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Szakirányú pénzügyi végzettség,
- Pontosság, precizitás,
- Kiváló, ügyfélorientált kommunikáció szóban és írásban,
- Magas szintű MS Office ismeretek,
- Pozitív szemlélet, fiatalos, lendületes személyiség,
- Magas teherbíró képesség.
Amit kínálunk:
- Hosszútávú, biztos munkalehetőség,
- Családbarát munkahely,
- Lehetőség heti néhány nap otthoni munkavégzésre,
- Bejelentett munkaviszony,
- Versenyképes fizetés,
- Fejlődési lehetőség, szakmai ismeret bővítése,
- Lelkes, összetartó csapat.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Minimum 3 év, vállalati pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
- Pénztár kezelésben szerzett tapasztalat,
- Számviteli ismeretek,
- SAP Business One ügyviteli rendszer ismerete.
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Számlázó, Pénztáros
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
- Számviteli munkatárs
Egyéb információ:
- Munkaidő: hétfőtől péntekig, napi 8 órában.
- Munkavégzés pontos helye: Budapest
- Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű, lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése