BECK AND PARTNERS Kft. logo

Pénzügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    - Budaörs, Budapest, Pest megye

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk egy budapesti székhelyű vállalat.
A klasszikus értelemben vett fuvarszervező cég fő célja, hogy a budapesti taxizásban piacvezető helyre kerüljön. A társaság a folyamatos piaci helyzethez igazodva, új fejlesztésekkel támogatja utasai elégedettségét, legyen szó üzleti vagy magán jellegű utazásról.

Ha szeretnél részt venni az egyik legjelentősebb hazai személyszállítással foglalkozó vállalat menedzsmentjében és szívesen csatlakoznál egy dinamikus csapathoz,
itt a lehetőség, hogy megmutasd, mire vagy képes!

Számukra keresünk új munkatársat a következő munkaköbe:

Pénzügyi ügyintéző

Főbb feladatok, munkák:

  • Pénztár kezelése, nyilvántartása, pénztári ügyintézés biztosítása,
  • Teljes körű banki ügyintézés, folyószámlák lekérdezése, ellenőrzése, utalások rögzítése, kivonatok letöltése,
  • Szállítói számlák iktatása, könyveléshez előrögzítése,
  • Vevői számlák kiállítása, analitikák kezelése,
  • Szállítókkal, vevőkkel történő kapcsolattartás pénzügyi kérdésekben email-en és telefonon egyaránt,
  • Szerződött taxis partnerekkel történő kapcsolattartás pénzügyi kérdésekben email-en és telefonon egyaránt,
  • Együttműködés a könyveléssel, társterületekkel, partnereinkkel,
  • Napi, heti és havi szintű pénzügyi ellenőrzések, kimutatások készítése,
  • Tárgyi eszközök analitikus kezelése,
  • Szállítói szerződések kezelése, nyilvántartása, tárolása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú pénzügyi végzettség,
  • Minimum 3 év, vállalati pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • Pénztár kezelésben szerzett tapasztalat,
  • Pontosság, precizitás,
  • Kiváló, ügyfélorientált kommunikáció szóban és írásban,
  • Magas szintű MS Office ismeretek,
  • Pozitív szemlélet, fiatalos, lendületes személyiség,
  • Magas teherbíró képesség.

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú, biztos munkalehetőség,
  • Családbarát munkahely,
  • Lehetőség heti néhány nap otthoni munkavégzésre,
  • Bejelentett munkaviszony,
  • Versenyképes fizetés,
  • Fejlődési lehetőség, szakmai ismeret bővítése,
  • Lelkes, összetartó csapat.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Számviteli ismeretek,
  • SAP Business One ügyviteli rendszer ismerete.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Számviteli munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkaidő: hétfőtől péntekig, napi 8 órában.
  • Munkavégzés pontos helye: Budapest 11. kerület, Hengermalom út
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű, lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése