NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM logo

Pénzügyi-számviteli irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM

  • Munkavégzés helye

    1083 Budapest, Ludovika tér 2.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem felhívása

Pénzügyi-számviteli irodavezető

pozíció betöltésére

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem működése 2012. január 1-jén indult el azzal a céllal, hogy szakembereket képezzen a hazai és nemzetközi közigazgatási szféra, a Magyar Honvédség, valamint a rendvédelmi és vízügyi szervek számára.

Jelenleg négy karral, valamint hazánk egyik legmodernebb és legszebb egyetemi campusával büszkélkedhetünk.

Amennyiben szeretne kulturált, parkosított környezetben, valamint széleskörű tudással és tapasztalattal rendelkező szakemberek között dolgozni, most itt a lehetőség, mert a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Gazdasági Hivatala pénzügyi-számviteli irodavezető munkatársat keres.

A pozíció teljes munkaidőben (heti 40 óra), határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezéssel tölthető be 4 hónapos próbaidő kikötésével. A vezetői megbízás határozott időre, 4 évre szól.

Új kollégánk feladatai lesznek:

  • elkészíti az Egyetem költségvetési beszámolóját, az évközi és statisztikai jelentéseket, adatszolgáltatásokat, gondoskodik ezek – jogszabályok által előírt – határidőben történő leadásáról;
  • gondoskodik a Forrás DOT.net Integrált Ügyviteli Rendszer jogszabálykövető és az intézményi igényeket kiszolgáló működéséről;
  • irányítja, szervezi és koordinálja a Pénzügyi-számviteli Irodához tartozó osztályok munkáját;
  • naprakész, megbízható információval, nyilvántartással rendelkezik a pénzeszköz ellátottságról, az Egyetem likviditási helyzetéről, a rendelkezésre álló eszközökről, készletekről és anyagokról, az Egyetem vagyonáról;
  • gondoskodik a havi adók, járulékok és hozzájárulások tárgyában a bevallások elkészítéséről, azokat ellenőrzi és határidőre benyújtja;
  • szabályozást igénylő esetekben kezdeményezi a közvetlen felettes vezetőnél a jogi szabályozó kiadását, hatályon kívül helyezését, módosítását, és gondoskodik a tervezetek szakmai előkészítéséről;
  • előkészíti a munkaterveket, irányítja és ellenőrzi azok végrehajtását;
  • kapcsolatot tart a felügyeleti, valamint az együttműködő szervek azonos szintű képviselőivel;
  • kialakítja és működteti a számviteli és pénzügyi rendszerek egyeztetésének folyamatát;
  • a pénzügyi, gazdasági tevékenység ellátása során végrehajtja a munkafolyamatokba épített előzetes és utólagos ellenőrzést;
  • a személyi juttatások és a járulékok kivételével ellátja az érvényesítési feladatokat;
  • a projektek terhére történő kifizetések kivételével - az összeférhetetlenségi szabályok betartásával – ellátja az utalványozási feladatokat,
  • ellátja a Pénzügyi-számviteli Iroda munkájával összefüggő kommunikációs, értékelési és ösztönzési feladatokat.

Elvárásaink:

  • felsőfokú (egyetemi, főiskolai, BA/BSc) szakirányú végzettség;
  • mérlegképes könyvelői szakképesítés;
  • költségvetési szervnél legalább 5 éves gazdálkodási/számviteli/pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • költségvetési szervnél szerzett legalább 3 éves vezetői tapasztalat;
  • büntetlen előélet és cselekvőképesség (a közalkalmazotti jogviszony létesítéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges);
  • nem áll a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt (a közalkalmazotti jogviszony létesítéséhez külön ennek igazolásáról szóló erkölcsi bizonyítvány szükséges);
  • magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy.

Előnyt jelentenek:

  • államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői szakképesítés;
  • felsőoktatási intézményben gazdálkodási/számviteli/pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Központi Költségvetés Végrehajtását Támogató Rendszer (Magyar Államkincstár) ismerete;
  • Számlavezető Rendszer (Magyar Államkincstár) használata;
  • Forrás DOT.net Integrált Ügyviteli Rendszer ismerete;
  • angol nyelv ismerete;
  • azonnali munkakezdés;
  • MS Office programok (elsősorban Excel) készségszintű ismerete;
  • stressztűrő képesség és hatékony időgazdálkodás;
  • jó problémamegoldó és kommunikációs képesség;
  • precíz és megbízható munkavégzés;
  • szakmai igényesség;
  • önálló és gyors munkavégzés.

Amit kínálunk:

  • A hatályos jogszabályi előírások szerint, az Egyetemen érvényes illetmény;
  • cafeteria juttatás;
  • kiszámítható közalkalmazotti életpálya;
  • releváns tapasztalatszerzés;
  • támogató munkahelyi környezet;
  • továbbképzési lehetőségek;
  • kulturált, parkosított és modern munkahelyi környezet;
  • az Egyetem dolgozói számára ingyenes, és zárt parkolási lehetőség;
  • díjmentesen igénybe vehető könyvtári szolgáltatás;
  • számos ingyenes és kedvezményes sportolási lehetőség egyetemi polgárként;
  • saját vendéglátó egységek az Egyetem területén;
  • kulturális és tudományos programok.

Állás, munka területe(i):

  • Közigazgatás
  • Közalkalmazott
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, hogy a pályázat részeként benyújtandó iratokat, igazolásokat küldje el „pénzügy-számviteli irodavezető” tárgy megjelöléssel a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz bérigény megjelölésével;
  • végzettséget, szakképzettséget, idegennyelv-tudást tanúsító okiratok hiteles másolatai vagy az okiratok a pályázat benyújtáskor eredetiben történő bemutatása;
  • a feltételek között meghatározott tapasztalat/ok, gyakorlat/ok hitelt érdemlő igazolása; eddigi szakmai munkájának összefoglaló ismertetése, vezetői tapasztalat bemutatása;
  • az adott szervezeti egység működtetésére vonatkozó szakmai, vezetői koncepció;
  • Egyetemen kívüli pályázó esetén három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (ha a pályázó erkölcsi bizonyítványhoz kötött munkakörben dolgozik, az erről szóló munkáltatói igazolás), vagy az erkölcsi bizonyítvány igénylését igazoló elektronikus bizonylat vagy postai feladóvevény;
  • nyilatkozat fennálló foglalkoztatási jogviszonyairól, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyairól, azok tartalmáról és időbeni behatároltságáról;
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul;
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget;
  • nyilatkozat arról, hogy egy éven belül részt vett-e a MAB Egyetemet érintő döntésének meghozatalában.

Álláshirdetés jelentése