Gloster Digital Group Nyrt. logó

Pénzügyi munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Gloster Digital Group Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1038 Budapest, Fürdő utca
  • Fizetés

    Br. 650e - 775e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Pénzügyi feladatok ellátása teljes (heti 40 óra) vagy részmunkaidőben (30-32 óra)
  • Bejövő és kimenő számlákhoz kapcsolódó feladatok teljes körű ellátása és nyomon követése
  • Banki ügyintézés (utalások előkészítése, rögzítése, költségkimutatások készítése)
  • Bérek, adók és járulékok határidőben történő utalása a kapott utalási listák alapján
  • Házipénztár kezelése, a készpénzes számlák rendezése a munkavállalók felé, kapcsolódó bizonylatok kiállítása
  • Vevői és szállítói folyószámlák kezelése, egyeztetés az ügyfelekkel, ha szükséges
  • Hitelkérelmi, pályázati dokumentációk előkészítése, adatszolgáltatás
  • Pénzügyi vezető és könyvelő kollégák munkájának támogatása
  • Részvétel pénzügyi folyamatok fejlesztésében, szabályzatok kialakításában
  • Általános pénzügyi ügyintézés, nyilvántartások naprakészen tartása
  • Ügyfél oldali kapcsolattartás (pl. számlapanaszok, reklamációk kezelése)
  • Kapcsolattartás a cégcsoport többi szervezeti egységével (kontrolling, könyvelés)
  • Adatszolgáltatás, cégcsoport szintű riportok (összesített pénzügyi kimutatások, féléves és éves jelentések) előkészítése

Elvárások

  • Pénzügyi/számviteli szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Tapasztalat ERP rendszerek használatában (Business Central ismerete kiemelt előnyt jelent)
  • Magabiztos Excel-ismeret
  • Precizitás, önállóság, ownership szemlélet
  • Angol nyelvtudás (minimum B2 szint)

Előnyt jelent

  • KKV és/vagy IT cégnél szerzett tapasztalat
  • Cégcsoport szintű működés, konszolidált beszámolókban való jártasság
  • Business Central ismeret
  • Mobilitás, saját gépjármű

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Rugalmas, teljes vagy részmunkaidős foglalkoztatás
  • Home office lehetőség (irodai munkavégzés: Budapest, III. kerület)
  • Szakmai fejlődési lehetőség, képzések és tréningek támogatása
  • Támogató, pozitív munkakörnyezet

Céginformáció

A Gloster Digital Group Nyrt. a hazai informatikai piac egyik meghatározó, tőzsdén jegyzett vállalata. Cégcsoportunk innovatív IT-megoldásokat, digitalizációs, szoftverfejlesztési és felhőalapú szolgáltatásokat nyújt magyar és nemzetközi ügyfeleinek. Back office csapatunkba keresünk 3-5 év tapasztalattal rendelkező Pénzügyi munkatárs kollégát. 


Álláshirdetés jelentése