Állás részletei
-
Cég neve
BGT Hungaria Kft.
-
Munkavégzés helye
1113 Budapest, Bartók Béla út 152. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- >10 év tapasztalat
- Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Pénzügyi vezetői feladatok
A cégek működtetésében és gazdasági folyamatokban jártas, pénzügyi vezetőt keresünk. Olyan szakértőt, aki képes összefogni a 2-3 tagú pénzügyi csapatot, és van tapasztalata új eljárások, új pénzügyi, projektkövetési programok bevezetésében, a helyi Kft. anyacég felé történő pénzügyi képviseletében.
A főbb feladatok:
Pénzügyi folyamatok tervezése, optimalizálása a vállalati célok elérésének elősegítése érdekében – szoros együttműködés a cégvezetői csapattal.
Pénzügyi adatok elemzése, értelmezése, havi riportálás – cég képviselete az anyacég felé.
Cég pénzügyi adminisztrációjának megújítása, működtetése. Folyamatok szervezése, irányítása, nyomon követése és ellenőrzése.
Kapcsolattartás, együttműködés a külső bérszámfejtővel, könyvelővel, könyvvizsgálóval.
Cash-flow menedzsment.
Éves BUDGET készítés.
Kintlévőség kezelés.
Beszerzési és lízingfolyamatok koordinálása.
HR folyamatok adminisztratív működtetése, mentoring.
Szerződések, teljesités igazolások ellenőrzése szükség szerint.
A pénzügyi csapat tréningje, irányítása, segítségnyújtás a napi szintű pénzügyi feladatokban.
A cégek működtetésében és gazdasági folyamatokban jártas, pénzügyi vezetőt keresünk. Olyan szakértőt, aki képes összefogni a 2-3 tagú pénzügyi csapatot, és van tapasztalata új eljárások, új pénzügyi, projektkövetési programok bevezetésében, a helyi Kft. anyacég felé történő pénzügyi képviseletében.
A főbb feladatok:
Pénzügyi folyamatok tervezése, optimalizálása a vállalati célok elérésének elősegítése érdekében – szoros együttműködés a cégvezetői csapattal.
Pénzügyi adatok elemzése, értelmezése, havi riportálás – cég képviselete az anyacég felé.
Cég pénzügyi adminisztrációjának megújítása, működtetése. Folyamatok szervezése, irányítása, nyomon követése és ellenőrzése.
Kapcsolattartás, együttműködés a külső bérszámfejtővel, könyvelővel, könyvvizsgálóval.
Cash-flow menedzsment.
Éves BUDGET készítés.
Kintlévőség kezelés.
Beszerzési és lízingfolyamatok koordinálása.
HR folyamatok adminisztratív működtetése, mentoring.
Szerződések, teljesités igazolások ellenőrzése szükség szerint.
A pénzügyi csapat tréningje, irányítása, segítségnyújtás a napi szintű pénzügyi feladatokban.
Elvárások
pénzügyi végzettség, önálló személyiség, területen szerzett gyakorlat, tárgyalóképes angol nyelvtudás - ez utóbbi elengedhetetlen
Előnyt jelent
nyitott és együttműködő személyiség, HR területen, illetve szervezetfejlesztésben szerzett gyakorlat
Amit kínálunk
méltányos bérezés, SZÉP-kártya juttatás
Céginformáció
Cégünk mintegy 30 fős mérnöki tanácsadó iroda, amely már több mint 33 éve stabilan működik.
Jelentkezés módja
a 'jelentkezem' gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát az elérhetőségeivel.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
