Állás részletei
-
Cég neve
BGT Hungaria Kft.
-
Munkavégzés helye
1113 Budapest, Bartók Béla út 152. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Monitor (1 db)
- Desktop PC
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Pénzügyi munkatárs munkájának leírása
A jelölt pénzügyi végzettséggel, megfelelő gyakorlattal és jó angoltudással kell rendelkezzen.
A feladatok körének bemutatása az alábbiakban:
A jelölt pénzügyi végzettséggel, megfelelő gyakorlattal és jó angoltudással kell rendelkezzen.
A feladatok körének bemutatása az alábbiakban:
- házi pénztár kezelés (HUF, PNL, EUR, GBP)
- Vevő számlák (kimenő számlák) kiállítása
- Vevő és szállítói számlák rögzítése, iktatása, kezelése
- banki tranzakciók előkészítése, rögzítése
- utalások teljesitése
- bank kivonatok feldolgozása
- könyvelési anyagok, bizonylatok előkészítése, továbbítása a magyar könyvelés felé
- könyvelési anyagok, bizonylatok előkészítése, továbbítása az anyacég könyvelésnek
- magyar könyvelés ellenőrzése (Áfa, főkönyvi kartonok, költséghely lista, nyitott vevő és szállító lista)
- Kintlévőség kezelés
- kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, könyvelővel, bérszámfejtővel
- pénzügyi évzáráshoz kapcsolódó feladatok:
- Könyvvizsgálói ellenőrzésben aktív részvétel, kért dokumentumok, számlák továbbítása a könyvvizsgálónak
- éves jelentések, bevallások koordinálása (transzfer ár nyomtatvány, mérleg, záró bevallások)
- év végi egyenlegközlők kiállítása, ellenőrzése
- anyacég kérdőívek, kimutatások kitöltésében aktív részvétel, a magyar zárási dokumentáció továbbítása az anyacég felé.
- pénzügyi határidők, jogszabályok betartásának figyelése – jelzés a vezetőség felé
- WIP – információ, adatok szolgáltatása
- céges projekt-követő rendszer használata (új vevő, új szállító rögzítés)
- részvétel CashFlow / pénzügyi likviditási tervezésben magyar és anyacég oldalon egyaránt
- éves BUDGET készítésben aktív részvétel, adatok szolgáltatása
- KSH-nak statisztikák készítése
- szerződések, teljesités igazolások ellenőrzése szükség szerint
- hóvégi zárási feladatok:
- bérszámfejtéshez havi adatok begyűjtése a munkavállalóktól
- az adatok rendszerezése, kiegészítése, továbbítása a bérszámfejtőnek
- havi elhatárolandó költségek megadása a könyvelőnek
- elsődleges főkönyvi eredmény továbbítása az anyacég könyvelésnek
- végleges pénzügyi leltár feliratozása, továbbítása az anyacég könyvelésnek
- egyéb adminisztrációs, operatív feladatok:
- postázás,
- kapcsolattartás a bankkal
- dokumentumok archiválása, selejtezése
Elvárások
pénzügyi végzettség, önálló személyiség, területen szerzett gyakorlat, kommunikációs szintű angol nyelvtudás,
Előnyt jelent
nyitott és együttműködő személyiség
Amit kínálunk
méltányos bérezés, SZÉP-kártya juttatás
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk mintegy 30 fős mérnöki tanácsadó iroda, amely már több mint 30 éve stabilan működik.
Jelentkezés módja
a 'jelentkezem' gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát az elérhetőségeivel.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
