BGT Hungaria Kft. logó

Pénzügyi munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    BGT Hungaria Kft.

  • Munkavégzés helye

    1113 Budapest, Bartók Béla út 152.
  • Fizetés

    Br. 800e - 1,0M Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Monitor (1 db)
    • Desktop PC
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Pénzügyi munkatárs munkájának leírása

A jelölt pénzügyi végzettséggel, megfelelő gyakorlattal és jó angoltudással kell rendelkezzen.

A feladatok körének bemutatása az alábbiakban:
  • házi pénztár kezelés (HUF, PNL, EUR, GBP)
  • Vevő számlák (kimenő számlák) kiállítása
  • Vevő és szállítói számlák rögzítése, iktatása, kezelése
  • banki tranzakciók előkészítése, rögzítése
  • utalások teljesitése
  • bank kivonatok feldolgozása
  • könyvelési anyagok, bizonylatok előkészítése, továbbítása a magyar könyvelés felé
  • könyvelési anyagok, bizonylatok előkészítése, továbbítása az anyacég könyvelésnek
  • magyar könyvelés ellenőrzése (Áfa, főkönyvi kartonok, költséghely lista, nyitott vevő és szállító lista)
  • Kintlévőség kezelés
  • kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, könyvelővel, bérszámfejtővel
  • pénzügyi évzáráshoz kapcsolódó feladatok:
  • Könyvvizsgálói ellenőrzésben aktív részvétel, kért dokumentumok, számlák továbbítása a könyvvizsgálónak
  • éves jelentések, bevallások koordinálása (transzfer ár nyomtatvány, mérleg, záró bevallások)
  • év végi egyenlegközlők kiállítása, ellenőrzése
  • anyacég kérdőívek, kimutatások kitöltésében aktív részvétel, a magyar zárási dokumentáció továbbítása az anyacég felé.
  • pénzügyi határidők, jogszabályok betartásának figyelése – jelzés a vezetőség felé
  • WIP – információ, adatok szolgáltatása
  • céges projekt-követő rendszer használata (új vevő, új szállító rögzítés)
  • részvétel CashFlow / pénzügyi likviditási tervezésben magyar és anyacég oldalon egyaránt
  • éves BUDGET készítésben aktív részvétel, adatok szolgáltatása
  • KSH-nak statisztikák készítése
  • szerződések, teljesités igazolások ellenőrzése szükség szerint
  • hóvégi zárási feladatok:
  • bérszámfejtéshez havi adatok begyűjtése a munkavállalóktól
  • az adatok rendszerezése, kiegészítése, továbbítása a bérszámfejtőnek
  • havi elhatárolandó költségek megadása a könyvelőnek
  • elsődleges főkönyvi eredmény továbbítása az anyacég könyvelésnek
  • végleges pénzügyi leltár feliratozása, továbbítása az anyacég könyvelésnek
  • egyéb adminisztrációs, operatív feladatok:
  • postázás,
  • kapcsolattartás a bankkal
  • dokumentumok archiválása, selejtezése

Elvárások

pénzügyi végzettség, önálló személyiség, területen szerzett gyakorlat, kommunikációs szintű angol nyelvtudás, 

Előnyt jelent

nyitott és együttműködő személyiség

Amit kínálunk

méltányos bérezés, SZÉP-kártya juttatás

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk mintegy 30 fős mérnöki tanácsadó iroda, amely már több mint 30 éve stabilan működik.

Jelentkezés módja

a 'jelentkezem' gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát az elérhetőségeivel.

Álláshirdetés jelentése