Varkoly Fiai Kft. logó

Pénzügyi és adminisztrációs koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Varkoly Fiai Kft.

  • Munkavégzés helye

    9400 Sopron, Győri út 17.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Pénzügyi tervezés
  • A cég éves pénzügyi tervének elkészítése, negyedévente frissítése a tényleges adatok alapján.
  • A havi eredmények és költségek figyelése, egyszerű kimutatások és táblázatok vezetése.
  • Rövid, gyakorlati összefoglalók készítése a vezetőség számára a cég aktuális pénzügyi helyzetéről.

Pénzügyi és számviteli feladatok
  • A napi pénzügyi működés teljes körű vitele: számlák kiállítása, kezelése, ellenőrzése, utalások előkészítése és indítása.
  • Könyvelési anyagok előkészítése, egyeztetés a könyvelővel és a hatóságokkal.
  • Bevallásokhoz szükséges adatok összegyűjtése, ellenőrzése, beküldése.
  • Likviditás és cash-flow figyelése, határidők pontos betartása.
  • Szerződések, biztosítások, banki ügyintézés napi kezelése.
  • Auditokra, pályázatokra, könyvvizsgálatra szükséges dokumentumok előkészítése.
  • Adatszolgáltatások (NAV, KSH, bankok stb.) előkészítése és beküldése.
  • Leltározásban történő részvétel

Adminisztratív és operatív koordináció
  • A cég mindennapi adminisztratív ügyeinek intézése: számlák, szerződések, postázás, iktatás.
  • HR-adminisztráció: jelenléti ívek, szerződések, szabadságnyilvántartás kezelése.
  • Ügyviteli és irodai beszerzések intézése, szolgáltatói szerződések nyomon követése.
  • Gépjármű-, ingatlan- és biztosítási ügyek adminisztrálása.
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és hivatalokkal pénzügyi kérdésekben.

Folyamatfejlesztés és időszakos projektek
  • A pénzügyi és adminisztrációs folyamatok egyszerűsítése, hatékonyságuk javítása.
  • Projekt jellegű feladatok (pl. új kimutatások, költségterv, pályázati dokumentáció vagy rendszerfejlesztés) elvégzése.
  • Az adminisztrációs munkatárs szakmai támogatása, szükség esetén irányítása.
  • Dokumentációs és irattározási rendszer rendben tartása, fejlesztése.

Elvárások

Téged keresünk, ha:
  • Precíz, rendszerszemléletű és felelősségteljes vagy.
  • Nem riadsz vissza a napi pénzügyi-adminisztratív munkától.
  • Szereted, ha minden a helyén van, és tudsz önállóan dolgozni.
  • Betartod a határidőket, és fontos számodra a pontosság.
  • Van gazdasági/pénzügyi végzettséged és legalább 5 év releváns szakmai tapasztalatod.

Előnyt jelent

Előny, ha van mérlegképes könyvelői végzettséged.

Amit kínálunk

Te vagy az, akit keresünk?
Szereted, ha minden rendben van, és örömödet leled abban, ha egy cég pénzügyei pontosan, átláthatóan működnek?
Nem riadsz vissza attól, ha egyszerre több dolog van az asztalon, és fontos számodra, hogy minden határidőre és rendben elkészüljön?
Szeretsz önállóan dolgozni, intézkedni, utánajárni, és megoldani a napi pénzügyi-adminisztratív feladatokat?
Ha ezek rád illenek, nálunk a helyed!

Miért csatlakozz hozzánk?
  • Stabilitás és bizalom:
    Egy biztos alapokon álló, 700 M Ft árbevételű, fejlődő vállalatnál dolgozhatsz, ahol a pénzügyek teljes körét Te viszed.
  • Önállóság és felelősség:
    Nálunk nem csak felügyeled a folyamatokat – Te végzed őket. A számlák, utalások, bevallások, adatszolgáltatások és napi ügyintézés mind a munkád része.
  • Segítség, ha kell:
    Van adminisztratív támogatás, de a pénzügyi feladatok oroszlánrészét Te tartod kézben.
  • Néha kicsit más:
    A mindennapok többsége kiszámítható, precíz pénzügyi munka, de rendszeresen előfordul egy-egy projekt jellegű, izgalmasabb feladat – például kimutatások készítése, adatszolgáltatás bank felé, pályázatírók felé, folyamatfejlesztés, vagy pénzügyi rendszerfrissítés.
  • Értékteremtő munka és közös szemlélet:
    Mi hiszünk abban, hogy a siker alapja a pozitív hozzáállás, a tettrekészség és szolgálatkészség, az eredményorientált gondolkodás, valamint a proaktivitás.
    Ha ezek az értékek számodra is fontosak, nálunk igazán otthon érezheted magad.
  • Fejlődési lehetőség:
    Nálunk a jó ötleteket nem csak meghallgatjuk – meg is valósítjuk. A proaktív hozzáállást és az önálló gondolkodást nagyra értékeljük.
  • Támogató csapat:
    Olyan kollégákkal dolgozhatsz együtt, akik hisznek abban, hogy a közös siker kulcsa a nyitottság, az együttműködés és az egymásra való odafigyelés.

Amit kínálunk:
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy biztos, értékalapú cégnél.
  • Versenyképes jövedelem.
  • Felelősségteljes, gyakorlati, sokrétű pénzügyi munka.
  • Támogató, nyitott, együttműködő csapat.
  • Időnként projektjellegű, változatosabb feladatok.

Ha szereted, ha minden rendben van, és örömödet leled abban, hogy a cég pénzügyei kézben vannak – jelentkezz hozzánk, és legyél Te a Varkoly Fiai Kft. pénzügyi motorja!

Céginformáció

Bútorüzletből biztosan ismersz jópárat.

A Homm Bútor abban különbözik minden más bútorüzlettől, hogy
  • az ügyfeleink egyedi igényeit is valósítjuk meg, melyhez saját gyártói háttérrel is rendelkezünk,
  • ennek köszönhetően személyre szabott kiszolgálást,
  • professzionális figyelmet biztosítunk,
  • széles választékot tartunk színvonalas gyártók bútoraiból,
  • mindig van türelmünk végig kísérni az érdeklődőket a döntési folyamaton, mert tisztában vagyunk vele, hogy a választott bútor milyen mértékben meg fogja határozni az otthonát, a mindennapjait,
  • innovatívak vagyunk, törekszünk a folyamatos fejlődésre, de nem a megszokott módon, mert fontos számunkra a tradíciók tiszteletben tartása és ápolása is. 

Jelentkezés módja

Ha úgy érzed, ez a neked való feladat, kattints a "Jelentkezem" gombra és küld be magyar nyelvű önéletrajzodat!

Álláshirdetés jelentése