SAGITTARIUS Capital Zrt. logó

Pénzügyi asszisztens (alapkezelői terület)

Állás részletei

  • Cég neve

    SAGITTARIUS Capital Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1027 Budapest, Henger utca
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Beérkezett számlák alaki és tartalmi ellenőrzése, iktatása a törvényi és belső vállalati előírások szerint, banki utalások előkészítése és kezelése  
  • A pénzügyi adatok naprakész rögzítése és ellenőrzése, valamint kimutatások és nyilvántartások készítése belső és külső igényekhez  
  • Könyvelői anyagok előkészítése és átadása a határidőknek megfelelően.  
  • Dokumentumok kezelése, iktatása  
  • Befektetési folyamatok adminisztrációjának előkészítése  
  • Belső szabályzatok betartása, adatszolgáltatás előkészítése.  
  • Kapcsolattartás partnerekkel (bank, hatóság, könyvelő)  
  • Adminisztratív és monitoring vezető kolléga szakmai (adminisztratív) támogatása 

Elvárások

  • Legalább középfokú pénzügyi végzettség 
  • 3+ év releváns szakmai tapasztalat 
  • Alaposság, precizitás, rendszerben való gondolkodás 
  • Önálló munkavégzés, monotonitástűrés 
  • MS Office programok ismerete 

Előnyt jelent

  • Magántőkealapokhoz kapcsolódó pénzügyi és adminisztratív folyamatok ismerete   
  • MNB ERA, Keler felület ismerete  
  • Energetikával kapcsolatos tudás, energiaipari szakmai tapasztalat 
  • Alapkezelői vagy letétkezelői tapasztalat 
  • Felsőfokú pénzügyi végzettség

Amit kínálunk

  • Fiatalos, támogató csapat 
  • Medicare egészségbiztosítás  
  • Ingyenes vitamincsomag 
  • Könnyen megközelíthető, modern iroda (1027 Budapest, Margit híd budai hídfő) 

Céginformáció

Az Electron Holding Zrt. egy integrált energetikai vállalat, melynek tevékenysége a projektfejlesztéstől, a tervezésen, kivitelezésen, üzemeltetésen, energiatermelésen át egészen a kereskedelemig, az on-site, illetve off-site PPA szolgáltatásig és a rendszerszintű villamos-energia szabályozásig terjed. A Vállalat célja, hogy a CEE régió egyik meghatározó, integrált megújuló energia termelő vállalata legyen a következő évtizedben. 
 
Az újonnan induló alapkezelőhöz, a SAGITTARIUS Capital Zrt-hez, egy tehetséges csapatot építünk, amely szakértelmével és elkötelezettségével hozzájárul a vállalat jövőbeli sikereihez. Az alapkezelő tevékenységének alapja az átláthatóság, a megbízhatóság és a szabályozási megfelelőség, amelyet a legkorszerűbb módszerek és eszközök alkalmazásával érünk el. Ennek támogatására keressük pénzügyi asszisztens munkatársunkat.

Új kollégánk belépésére 2026 februárjától számítunk.

Jelentkezés módja

"Jelentkezem" gombra kattintva várjuk szakmai önéletrajzát.

Álláshirdetés jelentése