Tech People Hungary Kft. logo

Pénzügyi asszisztens (AG)

Állás részletei

  • Cég neve

    Tech People Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XIV. kerület

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Tech People Hungary Kft.

A Tech People egy európai munkaerő-közvetítő vállalat, mely magasan képzett erőforrásokat, valamint kiszervezett technológiai szolgáltatásokat nyújt különböző iparágak számára.

Jelenleg az alábbi pozícióba keresünk munkatársat:

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS (AG)

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület, home office lehetőséggel!

Fizetés: versenyképes

Munkavégzés formája: főállású, alkalmazott

 

A pozícióról:

Megbízónk, egy informatikai cég számára keres olyan lelkes, motivált pénzügyi asszisztens kollégát, aki segíti a cég pénzügyi- és gazdasági folyamatainak gördülékeny működését, továbbá kiemelten precíz munkavégzésével támogatja a pénzügyi vezető tevékenységét. Egyaránt képes önállóan és csapatban is dolgozni.

Főbb feladatok, munkák:

  • Vevő számlák kiállítása
  • Befizetések nyomon követése, kintlevőség kezelés
  • Teljesítés igazolások elkészítése
  • Szállító számlák rögzítése, adminisztrációja
  • Könyvelés előkészítése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok: Cash Flow, egyéb nyilvántartások naprakész vezetése
  • Dokumentumkezelés: pénzügyi levelezés kezelése, rendszerezése
  • Banki utalások pontos, precíz rögzítése 
  • Kapcsolattartás a meglévő partnerekkel
  • Társosztályok munkatársaival való szoros együttműködés
  • Pénzügyi feladatok folyamatos lekövetése a vállalati CRM rendszerben

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szakirányú végzettség
  • Szorgalmas, precíz, pontos, felelősségteljes munkához való hozzáállás
  • Magas teljesítőképesség, határidők pontos betartása
  • KKV-szektorban történő működési hajlandóság, elhivatottság, megbízhatóság
  • 1-3 éves adminisztrációs területen szerzett tapasztalat 
  • Az állás betöltéséhez előnyt jelent: 
  • Rálátás a Microsoft technológiákra (Windows, Office, Office365, Azure, BI)
  • Microsoft Office programok ismerete (Word, Excel) 
  • Számlázz. hu számlázóprogram ismerete
  • Motivált, proaktív hozzáállás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Munkavégzéshez laptop és céges mobiltelefon
  • Home office-ban való munkavégzés
  • Támogató vezetői hozzáállás
  • Dinamikusan fejlődő, fiatalos, lendületes csapat
  • Rendszeres csapatépítő programok

Álláshirdetés jelentése