Állás részletei
-
Cég neve
ACÉLHIDAK Kft.
-
Munkavégzés helye
1211 Budapest, Színesfém utca 10. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Gazdasági osztályunk csapatába, Budapest, XXI. kerületi irodánkba keressük új munkatársunkat
PÉNZTÁRKEZELŐ/PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR munkakörbe
Főbb feladatok:
PÉNZTÁRKEZELŐ/PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR munkakörbe
Főbb feladatok:
- A vállalat házipénztárának kezelése, készpénzes tranzakciók pontos adminisztrációja a vállalatirányítási rendszerben és egyéb adatbázisokban is
- Előlegek kiadása, elszámoltatása;
- Pénztárbizonylatok kiállítása, ellenőrzése, iktatása;
- Kifizetésekhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció;
- Az ERP-rendszerben történő pénzügyi adatrögzítés és ellenőrzés;
- Napi/heti/havi pénztárzárás elvégzése;
- Banki tételek rögzítése;
- Pénzügyi és számviteli folyamatok támogatása;
- Beérkező egyenlegközlők kezelése;
- Számlák kiállítása, helyesbítések, sztornók kezelése;
- Bizonylatok, dokumentumok kapcsolódó iktatása;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek ellátása;
- Részvétel havi elszámolások, adatszolgáltatások elkészítésében;
- Korrekt, precíz kommunikáció a kollégákkal az előleg- és számlakezelési folyamatok során.
Elvárások
Az állás betöltéséhez feltétel a büntetlen előélet és 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
Az ideális jelölt:
Az ideális jelölt:
- Legalább szakirányú középfokú végzettséggel rendelkezik,
- Minimum 3 év tapasztalata van pénztárkezelésben, vállalati, banki vagy pénzügyi területen,
- Felhasználói szinten kezel vállalatirányítási programokat (ERP, SAP stb.)
- Elvárása büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- Ismeri és magas szintűen kezeli az MS Office programokat, kiemelten erős az Excelben;
- Megbízható, prezíc, folyamatok mentén hatékonyan és felelősségtudattal dolgozik;
- Magabiztos, segítőkész és problémamegoldó személyiség;
- Kiváló a kommunikációs és konfliktuskezelő képessége.
Előnyt jelent
Az állás betöltésénél előnyt jelent, de nem feltétel:
- Kifejezetten építőiparban szerzett releváns tapasztalat;
- Pénzügyi-számviteli ügyintézői képesítés, pénztárkezelési szakképesítés;
- Mérlegképes könyvelői végzettség.
Amit kínálunk
Munkatársunkra az alábbiak várnak:
- Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű, fejlődő cégnél;
- Versenyképes jövedelem;
- Azonnali munkakezdés;
- Összetartó, jó csapat.
Céginformáció
A V-Híd Csoporthoz tartozó ACÉLHIDAK Kft. magyar tulajdonban levő, stabil háttérrel rendelkező híd- és acélszerkezet gyártó- szerelő vállalat.
Jelentkezés módja
Amennyiben alkalmasnak érzed magad a pozíció betöltésére, várjuk jelentkezésed . pdf formátumú, fényképes, szakmai önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
