ACÉLHIDAK Kft. logó

Pénztárkezelő, pénzügyi adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    ACÉLHIDAK Kft.

  • Munkavégzés helye

    1211 Budapest, Színesfém utca 10.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Gazdasági osztályunk csapatába, Budapest, XXI. kerületi irodánkba keressük új munkatársunkat

PÉNZTÁRKEZELŐ/PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR  munkakörbe 

Főbb feladatok:
  • A vállalat házipénztárának kezelése, készpénzes tranzakciók pontos adminisztrációja a vállalatirányítási rendszerben és egyéb adatbázisokban is
  • Előlegek kiadása, elszámoltatása;
  • Pénztárbizonylatok kiállítása, ellenőrzése, iktatása;
  • Kifizetésekhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció;
  • Az ERP-rendszerben történő pénzügyi adatrögzítés és ellenőrzés;
  • Napi/heti/havi pénztárzárás elvégzése;
  • Banki tételek rögzítése;
  • Pénzügyi és számviteli folyamatok támogatása;
  • Beérkező egyenlegközlők kezelése;
  • Számlák kiállítása, helyesbítések, sztornók kezelése;
  • Bizonylatok, dokumentumok kapcsolódó iktatása;
  • Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek ellátása;
  • Részvétel havi elszámolások, adatszolgáltatások elkészítésében;
  • Korrekt, precíz kommunikáció a kollégákkal az előleg- és számlakezelési folyamatok során.

Elvárások

Az állás betöltéséhez feltétel a büntetlen előélet és 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.

Az ideális jelölt:
  • Legalább szakirányú középfokú végzettséggel rendelkezik,
  • Minimum 3 év tapasztalata van pénztárkezelésben, vállalati, banki vagy pénzügyi területen,
  • Felhasználói szinten kezel vállalatirányítási programokat (ERP, SAP stb.)
  • Elvárása büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • Ismeri és magas szintűen kezeli az MS Office programokat, kiemelten erős az Excelben;
  • Megbízható, prezíc, folyamatok mentén hatékonyan és felelősségtudattal dolgozik;
  • Magabiztos, segítőkész és problémamegoldó személyiség;
  • Kiváló a kommunikációs és konfliktuskezelő képessége.

Előnyt jelent

Az állás betöltésénél előnyt jelent, de nem feltétel:
  • Kifejezetten építőiparban szerzett releváns tapasztalat;
  • Pénzügyi-számviteli ügyintézői képesítés, pénztárkezelési szakképesítés;
  • Mérlegképes könyvelői végzettség.

Amit kínálunk

Munkatársunkra az alábbiak várnak:
  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű, fejlődő cégnél;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Azonnali munkakezdés;
  • Összetartó, jó csapat.

Céginformáció

A V-Híd Csoporthoz tartozó ACÉLHIDAK Kft. magyar tulajdonban levő, stabil háttérrel rendelkező híd- és acélszerkezet gyártó- szerelő vállalat.

Jelentkezés módja

Amennyiben alkalmasnak érzed magad a pozíció betöltésére, várjuk jelentkezésed . pdf formátumú,  fényképes, szakmai önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével.


Álláshirdetés jelentése