LPP Hungary Kft logó

Payroll specialist

Állás részletei

  • Cég neve

    LPP Hungary Kft

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Formáld velünk a divat világát az LPP-nél! Csatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik. Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal teszünk minden nap azért, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát. Légy része dinamikus növekedésünknek egy csapatban, amely értékeli a tehetségedet, a bátorságodat és valódi karrierutat biztosít számodra!
Mi vagyunk az LPP
Csatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik. Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal teszünk minden nap azért, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát.
Légy része dinamikus növekedésünknek egy csapatban, amely értékeli a tehetségedet, a bátorságodat és valódi karrierutat biztosít számodra!

Főbb feladatok:
- Bérszámfejtési folyamatok teljes körű előkészítése, kezelése
- Napi szintű kapcsolattartás és adatszolgáltatás a külső bérszámfejtőcég részére
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó statisztikák, riportok elkészítése
- Bérproblémák kezelése
- Ki- és belépő munkavállalók rögzítése a bérszámfejtőcég részére
- Egyéb adminisztratív jellegű HR feladatok elvégzése
- Személyi anyagok archiválása és folyamatos naprakészen tartása
- Kapcsolattartás az üzletekkel, a HR és pénzügyi osztályokkal, valamint együttműködés a cégcsoport más területeivel szükség esetén
- Bérügyi és társadalombiztosítási jogszabályok naprakész ismerete és alkalmazása.
- Szakirányú végzettség (bér -és tb ügyintéző területen)
- Bérszámfejtésben szerzett legalább 2-3 év szakmai tapasztalat
- Magabiztos excel tudás
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
Előnyt jelent:
- TB - és bérügyintézői végzettség
- TB - és adójogszabályok ismerete, gyakorlati alkalmazásában való jártasság
- Mt. ismerete
- Nexonbér program ismerete előny
- OLM munkaidőnyilvántartó rendszer ismerete, korábbi használata
- Angol nyelv magabiztos ismerete
Dinamikusan fejlődő, modern munkakörnyezet; fejlődési lehetőség; rugalmas munkaidő; home office hetente 1 nap; dolgozói kedvezmény; támogató csapat; helyi tömegközlekedési bérlettámogatás; kávé, tea, snack az irodában

ÉRTÉKEINK:
Fire-fuelled - Bennünk van a szenvedély!
Tele vagyunk energiával. Elkötelezettek vagyunk az üzleteink, a márkáink és a vásárlóink felé is. Büszkék vagyunk arra, hogy az LPP-hez tartozunk.
Ambition-driven - Maximalisták vagyunk
Minden nap új kihívásokat keresünk és a kiválóságra törekszünk. Bátran próbálkozunk és számítunk a kiszámíthatatlanra.
Success-focused – Az eredményeink visznek előre
Eredményorientáltak vagyunk. Nyitottak az új ötletekre, gyorsan cselekszünk, és csapatként haladunk a siker felé.
???? Trust-based – A bizalom az alapunk
Megbízunk egymásban. Mindenki fontos, függetlenül a pozíciótól – az őszinteség és a közös célok vezérelnek
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése