FoxPost Zrt. logo

Panasz és kárügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    FoxPost Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

  • Fizetés

    Bruttó 470e - 490e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
    Bruttó 100e Ft havi mozgóbér
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

FoxPost Zrt.
A FoxPost Zrt, Magyarország legdinamikusabban fejlődő kiscsomaglogisztikai cége.

Panasz és kárügyintéző

Főbb feladatok, munkák:

  • Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja
  • Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése
  • Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása
  • Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészítése, beszerzése
  • Panaszok, kártérítési igénybejelentések írásbeli megválaszolása
  • Beérkező hatósági ügyek, megkeresések, adatszolgáltatások határidőre történő megválaszolása
  • A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel
  • Rendellenes státuszú küldemények egyeztetése, intézése, ezzel összefüggő feladatok és ügyfélkommunikáció ellátása
  • Szükség szerint egyeztetés az ügyfelekkel, a társterületekkel
  • Riportok, havi és eseti jelentések készítése, tervezése

Amit kínálunk:

  • Bruttó bérsáv: havi 470 000 – 490 000 Ft/hó között
  • Próbaidő után ösztönző (céges szabályzat alapján): br. 100 000 Ft/hó
  • Próbaidő után cafeteria: nettó 30 000 Ft/hó (SZÉP kártya)
  • Bejárási támogatás
  • Home office lehetőség
  • Laptop a munkavégzéshez
  • Dinamikus, fiatalos csapat
  • Egy dinamikusan fejlődő cég áll mögötted és támogat szakmai fejlődésedben
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Ingyen kávé

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • 3-5 év ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás – középfokú szint
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • 1 havi munkaidőkeret vállalása
  • Havi 2 nap hétvégi ügyelet vállalása
  • Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Analitikus gondolkodásmód, empatikus szemlélet
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Csomaglogisztikai területen szerzett panasz- vagy kárügyintézési tapasztalat

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra kattintás után csatold szakmai önéletrajzodat, mely bérigényedet is tartalmazza. 

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Online ügyfélszolgálat

Álláshirdetés jelentése