VPP Management Kft. logó

Office munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    VPP Management Kft.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Komplex energetikai projektek fejlesztésével, létesítésével, üzemeltetésével és termelésirányításával, valamint villamosenergia-kereskedelemmel foglalkozó nagymúltú társaság, új munkatársat keres az alábbi munkakörbe:

Irodavezetés, általános vállalat üzemeltetés, jelenlegi munkatárssal feladatok megosztása, váltott munkaidőben, helyileg a Recepción, az Office menedzser vezetése mellett:

    • Iratkezelés, iktatás menedzselése (bejövő és kimenő dokumentumok kezelése, pénzügyi programban való rögzítés, elektronikus és fizikai irattárazás, szerződéskezelés)
    • Office menedzser munkájának proaktív támogatása (irodai eszköz menedzsment, back office szállítói szolgáltatások magas színvonalon való működtetése, egyéb eseti feladatok, ügyintézések, kimutatások készítése)
    • Recepciós feladatkör (irodába érkező vendégek fogadása, tárgyalóhelységek foglalási ütemezése, rendben tartása, egyéb recepciós feladatok)
  • Általános vállaltüzemeltetéssel kapcsolatosan felmerülő teljeskörű ügyintézés (postaszolgálat kezelésében, hibaelhárítások megszervezésében való aktív részvétel)
  • Munkaügyi feladatokban való részvétel (jelenléti ív, szabadságkiadások stb.)
  • Kollégák, társosztályok munkájának támogatása
  • Minimum 1 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • Pontos, proaktív, önálló munkavégzés,
  • MS Office gyakorlott felhasználó,
  • Jó szervező-, problémamegoldó és kommunikációs és készség,
  • Legalább középfokú végzettség

B kategóriás vezetői engedély (eseti jelleggel külsős irodai ügyintézés menedzselésére)
Angol aktív tárgyalóképes nyelvtudás

  • Versenyképes jövedelem, Béren kívüli juttatások (egészségbiztosítás, cafetéria)
  • Magas minőségű munkakörnyezet, új irodában
  • Privát használatra is használható munkaeszköz (céges telefon)
  • Hosszútávon tervezhető jövő, fejlődési lehetőség
  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

A "Jelentkezem" gombra való kattintás után, kérem csatolja a magyar nyelvű önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével.


Álláshirdetés jelentése